Gå til innhold

Ta ut et ord og sett inn et nytt.


laurell

Anbefalte innlegg

1. Mr. Zilter: Hodeløse Bush så en dame spise av bestefars kanelbolle.

2. Señor Bukkake: Eks-president Bush så en dame spise av bestefars kanelbolle.

3. Oyzteinr forsøker å spolere.

4. Mr. Zilter: Eks-president Nixon overrasket en dame spise av bestefars kanelbolle.

 

I det fjerde leddet, byttes det ut to ord i stedet for ett. Bush byttes ut med Nixon, og byttes ut med overrasket. Altså har det blitt litt krøll her. Spesielt når folk bare fortsetter uten å ta hensyn til det. Men, vi trenger for all del ikke å være så strenge på det. Tenkte jeg bare skulle gjøre folk obs på det. For min del kan vi gjerne fortsette fra lara69 sitt innlegg.

Endret av Señor Bukkake
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig, slikt blir det bare rot og krøll ut av.

 

Jeg fortsetter fra der det skal fortsettes fra. Å bytte ut to ord i slengen, kan man selvsagt ikke akseptere. Da blir jo hele poenget og reglene til leken ødelagt og det er ikke noe ryddig, logisk eller fornuftig poeng i det.

 

Jeg fortsetter dermed fra der Senor Bukkake slapp taket fra forrige trådside:

"Eks-president Bush så en dame spise av bestefars kanelbolle."

 

Bombeekspert Bush så en dame spise av bestefars kanelbolle.

Endret av IDF
Lenke til kommentar

Det er også poenget. Leser du hva vi skriver? Det ble noe krøll her tidligere, ved at en person byttet ut to ord i stedet for ett, slik regelen tilsier at man skal gjøre. Dermed forsøkte vi å rette opp i det, men du fortsatte leken, og tok ikke hensyn til at det var blitt noe kluss fra før av. Dermed blir det bare mer kaotisk. Men, nå er det ordnet opp i sier vi og så fortsetter vi.

 

Bombeekspert Bush så en dame fise bortenfor bestefars kanelbolle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...