kan1 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hei Jeg klarte ved en feiltakelse å gjøre endringer på min jobb laptop. Tok den ut av administrator og velgte nettverksretigheter i steden. Nå kommer jeg ikke inn i bruker kontoene for å stille det tilbake til admin konto. Jeg bruker XP pro Så jeg kommer inn på PC men får ikke gjordt endringer. Noen forslag før helpdesk åpne i morgen. Hilsen KAN Lenke til kommentar
maedox Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Du har ikke administrator-passordet altså? Uten det kommer du ingen vei utenom å f.eks. bytte det med en eller annen Linux Live-CD og chntpw-programmet. Men ikke si det til noen. Lenke til kommentar
kan1 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Passordet mitt var et admin passor helt til jeg endret user kontoen min fra admin til noe nettverk. Og nå kommer jeg ikke inn for å sette meg tilbake til admin. KAN Lenke til kommentar
maedox Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det skjønte jeg, men det er en egen bruker som heter Administrator og som alltid er administrator. Det var det passordet jeg mente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå