RevelleR Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 One Call Folkepakka koster 199 kr mnd. og gir deg følgende inkluderende - 400 Ringeminutter - 400 SMS - 10 MMS - 10 MB Data Utover dette koster det - 0,39 Oppstart/Minutt/SMS - 1,98 MMS - 0,99 MB/Data Noen som har dette abonnementet og hvilke erfaringer kan deles om dette abonnementet i denne tråden? Hvordan måles Folkepakka opp mot andre abonnementer som: - One Call Aktiv/Faktura - Talkmore Link - Djuice SIMply - Ludo Mobil Gul/Rød/Terningkast 6? Lenke til kommentar
bo0ze Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hvilket abonement som er best kommer an på ditt ringe- og surfemønster. Selv har jeg OneCall faktura og er storfornøyd. På generelt grunnlag kan jeg si at jeg aldri har opplevd noe tull fra OneCall. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Er 400 ringeminutter fordelt utover så mange samtaler jeg vil? Eller er det oppstart på hver samtale som jeg må betale? Lenke til kommentar
Pedersen2k Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Er 400 ringeminutter fordelt utover så mange samtaler jeg vil? Eller er det oppstart på hver samtale som jeg må betale? Ingen oppstartsavgift. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Er 400 ringeminutter fordelt utover så mange samtaler jeg vil? Eller er det oppstart på hver samtale som jeg må betale? Ingen oppstartsavgift. Forandret de ikke det tidligere? Jeg skiftet fra One Call, pga de la på oppstarts på hver samtale. Men det er vel rundt to år siden nå. Det var riktignok på Faktura abonnementet deres. Endret 24. juli 2010 av TheScorp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 One Call Folkepakka koster 199 kr mnd. og gir deg følgende inkluderende - 400 Ringeminutter - 400 SMS - 10 MMS - 10 MB Data Utover dette koster det - 0,39 Oppstart/Minutt/SMS - 1,98 MMS - 0,99 MB/Data Pass på datamengden! Hvis du har tenkt å bruke telefonen som modem for den bærbare PC'en din er 10 MB brukt opp i løpet av noen minutter. Samme gjelder hvis du har en kart-applikasjon som genererer datatarafikk. Med bvanlig surfinger det ikke uvanlig å bruke 30-100 Mb hver dag, og da blir det fort en Gb eller fler i løpet av en måned. Tom Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) slett Endret 24. juli 2010 av mrDaveAwesome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå