fsx Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 hei jeg har en søskenbarn som heter har på diskusjon han heter super2277 han lurte på om en moderator kune åpne kontoen til han Lenke til kommentar
TeRnO Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 halla hva skjer? Meg du spør? Litelite her. Sitter og leser et innlegg som jeg forstår lite av. Lenke til kommentar
gunz Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 halla hva skjer? Meg du spør? Litelite her. Sitter og leser et innlegg som jeg forstår lite av. oki hehe Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 halla hva skjer? Meg du spør? Litelite her. Sitter og leser et innlegg som jeg forstår lite av. Sannheten kan være vanskelig å takle. Lenke til kommentar
gunz Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 halla hva skjer? Meg du spør? Litelite her. Sitter og leser et innlegg som jeg forstår lite av. Sannheten kan være vanskelig å takle. ja sant det. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Vedder 500 kr på gunz og fsx aldri er pålogget samtidig av en enkel grunn. Men jaja, det er bare en antagelse. NO OFFENCE Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 kakemot; Du må forstå at de bruker samme pc! hehe - Deler med familie! Lenke til kommentar
gunz Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Vedder 500 kr på gunz og fsx aldri er pålogget samtidig av en enkel grunn. Men jaja, det er bare en antagelse. NO OFFENCE du tra feil, kan jeg få 500 kr? kakemot; Du må forstå at de bruker samme pc! hehe - Deler med familie! lol ass Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Bevis at jeg tar feil. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 De er ihvertfall like dårlige til å skrive. Tipper Gunz laget en ny bruker slik at han kunne balansere sine småtvilsomme spørsmål jevnt utover. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Stenger denne tråden, det er ike nødvendig for brukere å anta eller å gjette forhold som man ikke har holdepunkter å ha. Spekulering i hva som er rett eller galt har heller ingenting på forumet å gjøre. Om det foreligger event. dobbeltbrukere så skal dette avgjøres av moderatorene eller administratorene på forumer, og ikke av brukerne da de ikke har grunnlag for en slik vurdering. Flytter den tråden til riktig kategori og sender trådstarter en pm. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg