Lituch Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Et bilde av hvordan dette gjøres! 1 Lenke til kommentar
LaughingBuddha Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ja det går. Dette er imidlertid en teknikk du kan skade deg ved å bruke på lang sikt, spesielt hvis du bruker den på en for hardhendt måte. Å få mulitorgasmer som mann er fult mulig. Det er bedre å gjøre dette ved hjelp av underlivsmuskulaturen enn med hånden. Det er imidlertid mye, mye bedre å lære seg å gjøre dette gjennom en kombinasjon av kontroll over pusten og mental kontroll over den seksuelle energien. Å oppøve en slik kontroll tar tid og det forutsetter nok at man over en lengre periode bruker kanskje 10 min om dagen på å lære seg å puste fritt og riktig (google belly breathing, freeing the breath, full yogic breath). HVis man har sex veldig sakte og puster dypt mens man har det og pusten er bra så vil mesteparten av eenrgien kunne bringes opp i kroppen bort fra kjønnsorganene og da kan du få orgasme uten sprutt. Når du rnker kan du eksperimenter med å stryke fra pikken og opp over maven eller ned over lårene og du vil se at energien flyter seg ut i kroppen og at dette gjør at du er mindre desperat etter å komme, men at du nyter mere. Jeg har ikke tid til å skrive noe særlig mere om dette nå men annbefaller at dere går til dette forumet og spør om råd hvis dere vil lære dette på en god og trygg måte: thetaobums.com Key sound teknikken er også bere enn hånd og pc muskel teknikken. Ved hjelp av sexleketøyet aneros er det mange som etter lengre tids bruke automatisk får evnen til å ha mulitorgasmer under vanlig sex ikke bare når de bruker aneros. Aneros sitt forum er også et godt sted å spørre om råd i forhold til dette. Hvis dere begynner å gjøre dette og dere velger å ha sex uten noen som helst utløsning og dere går i lang tid uten utløsning vil dere anntageligvis føle en veldig stor oppbyggning av energi. Om dere går noe særlig over 14 dager vil denne energien anntageligvis bli altfor stor og du vil begynne å bli litt småmanisk og etterhvert en pest og en plage å være sammen med. Dette har skjedd med tonnevis av folk jeg her møtt på forum som har drevet med dette. Trikset er da enkelt å greit å få utløsning litt oftere. Alternativt må man begynne med seriøs meditasjon, yoga etc. for å deal med energien. Det er forøvrig derfra alle disse teknikkene kommer. Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Et bilde av hvordan dette gjøres! [img=http://img63.imageshack.us/img63/8449/howtodo.jpg] Jeg skal jammen meg passe meg for dama di! Lenke til kommentar
Gjest Jinga Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Trenger ikke det:P Du forklarte det ganske bra:D Men han før meg fikk meg av en eller annen grunn til å tro at det var mellom penishodet og skaftet jeg skulle klemme:P hahaxD Ser den ja, feil beskrivelse av meg ser jeg! haha. Sef er det i mellomkjøttet, det området mellom rumpehullet og skaftet og ballene. Også betegnet som "skrukken". Når du klemmer hardt inn her, rett før orgasmen kommer, kan orgasmen utsettes og etterhvert kan du komme uten at spruten kommer. Kjempedigg... Lenke til kommentar
Gjest Jinga Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Funker metoden med å klemme på mellomkjøttet for kvinner også? Kan jeg unngå å sprute under orgasmen hvis jeg klemmer der? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Et bilde av hvordan dette gjøres! Pen dame da...blondt hår, sort nese, blå øyne, rød leppestift, ingen tær på beina...og skarpe klør på venstrehånda. Min drømmedame vertfall. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg