Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilke telefoner passer i Mercedes ML?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

per dags dato har vi en Sony Ericsson W700i i vår Mercedes ML 2007. Denne har begynt å fuske litt, og dermed vil vi bytte ut denne i en annen. Festet i bilen (i oppbevaringsrommet mellom forsetene) ser kun ut til å passe til Sony Ericsson, så jeg er ute etter å vite hvilke andre Sony Ericssoner som passer i dette festet. Hvis noen vet om en telefon med eksakt like mål som W700i vil dette også være til hjelp.

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan vel også bruke blåtann. Men anbefaller tvillingkort. Det som er mest stabilt.

 

Det er forskjellige holdere til alle mobilene, og de varier i pris fra 2000 - 3500,-

 

edit: Jeg finner ikke W700i i listene mine engang :s

Endret av Ziuuung
Lenke til kommentar

I dette tilfellet er det snakk om en holder som er spesiallaget for bilen. Den fulgte med da vi kjøpte den. Det er ikke en sånn som er festet til dashbordet taxi-driver style, den er skjult i oppbevaringsrommet mellom forsetene, slik at man kan styre telefonen fra Mercedes' COMAND senter (skjermen som viser navigasjon osv), og lyden kommer ut av bilens høytalere. En mikrofon sitter ved lyset i taket.

Vi benytter oss per dags dato av tvillingkort; problemet er at telefonen er ustabil, så det er den vi vil bytte ut. Holderen kan ikke byttes ut (ikke enkelt i hvert fall), da denne er festet som standard i bilen.

Telefonen som skal byttes ut er denne:

sony-ericsson-w700i-smooth-white.jpg

 

Hachon, jeg skal ta en titt på .pdf-filen når jeg benytter meg av en PC med Adobe Reader, forhåpentligvis senere i dag. Takk for svar.

Lenke til kommentar

Ja de listene jeg har på jobben er samme som han pastet over. Jobber på Bertel O. Steen. Fant fortsatt ikke til den du har nå, litt rart igrunn :p

 

Finn ut i datakortet hvordan kode dere har, er det 386 eller 388 kan du bytte ut lett. Som det pleier å være på alle nyere mercedes.

 

Tviler på at de har en holder til Sony Ericsson du ikke kan ta ut, da det er Nokia mercedes har hatt avtaler med før.

Endret av Ziuuung
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...