Millabonaqua Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hei Jeg har et skoleprosjekt, der man skulle filme, men så skal jeg legge dette inn på dataen. Dette har jeg klart. Men problemet kommer når jeg skal legge dette inn på et redigeringsprogram. Jeg får filmen inn men bare halve. Jeg har dvd-kamara, det vil si at jeg har rippet filmen over fra dvden fra kamaret. Men hvis noen vet hva jeg gjør feil eller vet hvordan jeg kan få alt innpå, så kan dere være så snill å hjelpe meg=D Jeg har prøvd redigeringsprogrammer som windows movie maker og AVS Video editor... er det et annet bedre redigeringsprogram som virker bedre som er gratis? Jeg har også prøvd å bytte format på filen. Men uten hell. Håper noen med bedre kunnskap om dette enn meg kan hjelpe meg. Takk på forhånd:D:D:D Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Emnetittel forandret til noe mer utfyllende. Velkommen til forumet, Millabonaqua. Til neste gang vil jeg anbefale deg å lese retningslinjene nøyere som forklarer hva en tråd skal inneholde. Her har du en quote om hva som skal til for å oppfylle "emnetittel-kravet". Emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå