rosapanter Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hei. Har en splitter ny HTC Touch Pro jeg skal selge. Den ble kjøpt på elkjøp denne uken (kvittering medfølger), og esken er ikke engang åpnet, altså et nytt produkt. Spørsmålet mitt er hva jeg kan forvente å få for telefonen når jeg skal selge den på bruktmarkedet, eks finn.no? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hei. Har en splitter ny HTC Touch Pro jeg skal selge.Den ble kjøpt på elkjøp denne uken (kvittering medfølger), og esken er ikke engang åpnet, altså et nytt produkt. Spørsmålet mitt er hva jeg kan forvente å få for telefonen når jeg skal selge den på bruktmarkedet, eks finn.no? Hvis den er uten abbonement, så er det like greit for deg å bare returnere hele telefonen til Elkjøp i stedet for å prøve å selge den brukt. Tjener mer på å bare levere den tilbake til Elkjøp enn å selge den brukt også. Lenke til kommentar
program Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Men hvorfor kjøper du et produkt du selger få dager senere? Lenke til kommentar
nerval Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Men hvorfor kjøper du et produkt du selger få dager senere? Ansattrabatt muligens?! Just a hunch.. Lenke til kommentar
rosapanter Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 forsikringssak.. ingen returrett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå