andresb Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 noen som vil ta på seg en jobb som innebærer å sote rutene på bilen min? Det er en audi a4 stv. Er snakk om 7 ruter med 5% på 4 ruter og rundt 20% på de 3 siste. Bor i Buskerud, Hallingdal! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Off topic er splittet ut her. Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hvis du vil ha et verdensatlas kan jeg gjøre det for deg, hvis du vil ha 100% perfect resultat gjør du det hos en profesjonell der du får 5 års garanti i tillegg Lenke til kommentar
andresb Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 hehe ja sant det. Går nok for å få gjort det hos en proff en:) Gjør det i Tønsberg neste helg tror jeg, så denne tråden kan stenges! Lenke til kommentar
Espein Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Pris?? Betalte 5050 kr for 7 ruter, Audi s6. 10 års garanti på Furnesveien bilpleie på Hamar Annet firma skulle ha 9000 kr med 5 års garanti. Vær obs på KRAFTIG prisforskjeller!! Lenke til kommentar
andresb Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 hmm husker ikke men rundt 5000 for 7 ruter.. en kompis hadde gjort det der å var veldig fornøyd Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Prisforskjeller kan jo også skyldes kvalitet på filmen, så det billigste er ikke nødvendigvis det beste Lenke til kommentar
1915 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg sota mine ruter selv. det ble perfekt uten en eneste boble eller skrape. er ikke så vanskelig hviss man har en stødig hånd Lenke til kommentar
Espein Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Prisforskjeller kan jo også skyldes kvalitet på filmen, så det billigste er ikke nødvendigvis det beste Hva har det å si om det er 10 års garanti? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 er lett å få ripe i soting, og da fikser de det gratis med garanti tintorama i bodø gjør det for 3800 kr og gir 5 års garanti Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Vel, en garanti på film og arbeid, ikke noe utover vanlig bruk i hvertfall.. Hvordan fikser man forresten riper i filmen? Bytter den er vel eneste mulighet..? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Vel, en garanti på film og arbeid, ikke noe utover vanlig bruk i hvertfall.. Hvordan fikser man forresten riper i filmen? Bytter den er vel eneste mulighet..? tror nokk det ja. men er så sinnsykt lett å få riper i den. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har ikke greid å ripe opp filmen på bilen min, men vil tørre å påstå at jeg ikke har vært spesielt snill mot den Lenke til kommentar
1915 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har ikke greid å ripe opp filmen på bilen min, men vil tørre å påstå at jeg ikke har vært spesielt snill mot den jeg har en liten ripe på ene siden nederst jeg klarte å lage med nøkkelen, jeg hadde nøkkelen i hånden og skulle strekke meg etter noe i setet, så da jeg lente meg bak igjen klarte jeg å dra nøkkelen over filmen, eneste ordet som kom da var SATAN. så til sommeren igjen blir det av med sotinga og på med ny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå