Gå til innhold

Reformert Trosopplæring i den Norske Kirke

Hvem er enig og uenig i dette?  

5 stemmer

1. 1. Er du enig eller uenig det WEB siden mener?

• Ja, jeg er enig og ser også fordelene med dette
      2
    • Nei jeg er uenig, forferdet og forbannet
      4

Anbefalte innlegg

Jeg kom over denne kontroversielle WEB siden og lurer på hva Dere mener?

Hjemmeside adresse: http://tro.110mb.com Siden har bilder som ikke vises nedenfor.

Reformert trosopplæring i den Norske Kirke, dens ABC, bidrag til dette fra Herrens trofaste tjenere

A: Hvem drepte Jesus?

Var det Pontius Pilatus og Romerne, eller var det Jødene's teologiske og økonomiske ledere?

Det var Jødene!

Stakkars Jøder! Dere framkalte en grufull forbannelse over dere's egne når dere sa:

"Jesus sitt blod være på oss og våre barn".

Og denne forbannelsen bærer dere i dag og til evig tid,

da dere drepte den uskyldige og uendelig gode Jesus.

"Å min Jesus! Jeg vil ikke være motstandig mot deg og din tro slik som Jødene.

Jeg vil elske deg for alltid, forevig, til evig tid!" Sitat oversatt fra St. Alphonsus Maria de Liguori.

Hvorfor ble Jesus drept?

Han kjempet mot økonomisk utnytting og dekadent (livs-svak) fråtsing og utnytting, han kjempet mot makteliten, de som hadde inntatt Guds hus for økonomisk vinning og egen makt.

Hans kamp da er vår kamp nå, og minst like aktuell.

De Kristne og deres ledere ble i 100-vis av år forfulgt og drept av de onde kreftene Jødene

Dette skjedde også på 1900 tallet under kommunismens frammarsj og herjinger,

tidenes største nedslaktning av kristne og hvite mennesker, styrt av Jødene og deres penger.

Som forkynt av Johannes: ''Hvem er løgneren uten den som nekter at Jesus er Kristus?

Dette er Antikristen (1 Joh. 2,22)

Udyret / Djevelen beskrevet som 666 i den Kristne Bibelen lever i beste velgående,

den typiske onde mann mot de Kristne de steder med stor slik erfaring de siste 100 år,

oftest i øst-Europa er definert / erfart slik: "Jøde betyr ond mann"

Over 20 millioner hvite Kristne ble drept av Bolsjevikene / kommunistene på 1900 tallet i Sovjetunionen da de var styrt av disse onde, de Kristne hvite menneskene sine evige motstandere.

B: De 7 dødssyndene: Kontroller deg selv slik at du ikke går i klassiske feller

1: Hovmod: du rakker ned på alle andre for å opphøye deg selv,

du skryter av deg selv uten å yte og fortjener ikke skryt.

2: Fråtsing: de negative konsekvenser for deg selv er fedme, sykdommer,

dårlige fysiske ferdigheter / egenskaper og lavt selvbilde.

3: Vrede: du ergrer deg over alle andre sine "småfeil",

"du ser flisen i din nestes øye uten å se bjelken i ditt eget", du blir etterhvert syk i kropp og sjel

4: Likegyldighet: du har ingen lojalitet for andre av ditt folk, du er en egoist og selvnyter

5: Grådighet: du teller bare penger og tråkker på andre sin verdighet,

for å bli leder og få egen økonomisk gevinst.

6: Misunnelse: du er Jantelovens håndhever, du rakker ned på de som er flinke for å ødelegge dem, du forsøker å stenge dem ute av den populære "klikken".

7: Utukt: du besudler og forgriper deg på de du kan, du fortjener å dø for dine skammfulle handlinger!

C: Hvem Hva Hvorfor Hvordan:

- Hvem besørger at det moralske forfallet øker, at utbyttingen, utnyttingen og skattetrykket øker?

Rekkefølgen er slik: jøder lagde kommunismen som er grunnlaget for sosialismen som styrer vårt land.

- Hva skjer i vårt land: unge jenter utnyttes industrielt og av rasefremmede,

nok en generasjon av unge går til grunne fysisk og moralsk

- Hvorfor skjer dette, hvem gavner det:

De som ønsker å sikre egen makt og gevinst, de som ønsker oss alt vondt og som graver vår grav.

- Hvordan kan du bekjempe de onde og redde ditt folk?

Selvbeskyttelse og fremmedrealisme er stikkord,

her er de 12 anbefalte punktene for de utallige lojale disipler av Jesus:

I: Den gode gudommelige skaper-/natur-kraft kan vi beskrive Gud som.

Har du livskraftig adferd, kan du bistå den gode naturkraft og bli Guds "høyre hånd" eller medhjelper.

II: Tiltro til den gudommelige skaperkraft:

oppfører du deg edelt, sterkt og livskraftig, så fortjener du og ditt blod evig liv.

III: Gudsfrykt: oppfører du deg skadelig for deg selv, din familie, ditt folk (ditt blod),

så kan du forvente og fortjener å bli skadet, og ditt blod bør gå til grunne.

Rusgift misbruk er slik skadelig adferd,

lavmoralsk seksuell utagerende utenomekteskapelig adferd likeså.

IV: Lojalitet mot ditt folk, ditt blod, din rase er viktig for folkets evige eksistens.

Abort er oftest skadelig for ditt folk og din nasjon sin framtid.

Adopsjon er et bedre alternativ til abort, adoptert bort til ditt eget folk i ditt eget land.

V: Berettiget mistro til fremmede (menn spesielt) som ikke er av ditt folk, ditt blod, din rase:

De er som en klapperslange, under visse omstendigheter vil de besudle, utnytte, forgripe seg på og skade spesielt unge jenter som ikke er av sin egen rase.

VI: De mest perverse eksemplarene besudler og skader også unge gutter på unevnelige måter,

slik de gjorde i Sodoma og Gomorra. = de homofile

De beskyttes nå av lovverket i Norge, som styres av de onde. Grunnloven av 1814 må gjenninføres, lovverket som beskytter overgriperne og urettmessige arvere til vårt land må tilbakestilles.

VII: De Kristne, oftest hvite menneskenes, sin evige fiende i 2000 år har desverre vært Jødene.

Det er vi, de Kristne og gode som utbyttes og utnyttes, og det er vår arv som stjeles.

Muslimenes, oftest arabere og i noen grad negre,

sin erkefiende og økonomiske slavedriver i 1400 år har vært: Jødene

Et samlet folk av Viking ættlinger kan motstå de snyltende kreftene som undergraver vår makt.

VIII: En liten minoritet styrer verdens økonomiske og militære politikk,

dette er ikke akseptabelt mener mange...

Hva synes du? Hva tenker du gjøre med det?

IX: Sannheten skjules fordi media

(aviser, filmindustrien, musikkinduistrien, TV og Radio kringkasting) eies og styres av Jødene

De som forsøker å avsløre Sannheten, risikerer å miste Jobb, inntekter og rettigheter.

X: Nasjonalstaten og Grunnloven har vært et virkemiddel for å beskytte folket og Kristendommen,

men de nedbygges og Grunnloven besudles og ødelegges for å forfordele alle andre enn de Kristne og hvite Viking ættlingene, de rettmessige arverne til landet.

XI: Jesus og den Kristne Religionen er veien for å styrke våre unge moralsk, åndelig og fysisk mot utnytting og selvdestruksjon.

Jesus er Lyset: den gode og livskraftige veien til evig liv for ditt blod og vårt folk.

XII: Hvis du ikke kjenner hvem som motarbeider deg og ditt folk, og ikke lærer lojalitet til ditt eget folk, så vil du for lett bidra til en selvmordspolitikk for ditt blod, ditt folk og din nasjon.

Hvis du ikke avslører de onde, hvis du ikke forstår de tåredryppende løgnene de serverer maktbegjærlig for å vinne makten , så vil de onde fortsette å vinne.

Endret av Alastor
Size= fixed
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja... :hmm:

Tar du denne teksten og bytter du ut jesus med norrøne guder, så har du faktisk den esoteriske nazi religionen som blomstret opp tidlig på 1900-tallet i forbindelse med Helena P. Blavatsky's raselære og evolusjonsteorien.

http://thepiratebay.org/torrent/5065236/Th...9_-_Complete%29

Klarer ikke dere kristne å finne på noe nytt?

Er det virkelig nødvendig å putte et spiddet jødelik inn i alt?

De opprinnelige kristne var jødiske utbrytere, og de du kaller hvite kristne, er etterkommere av de kvangskonverterte arierene og nordisk folk.

NB: Om du ikke har tenkt å diskutere din påstartede tråd, så kan jo du i det minste fixe førstetråden med mindre tekst, slik at det blir mindre synlig at tråden i bunn og grunn er reklame spam.

Lenke til kommentar

Ingen har kommentert det egentlige innholdet og budskapet.

Det er kun skittkasting, dette er typisk for sosialister, kommunister, sionister og deres lakeier.

Hysterisk fordømmelse, latterliggjøring, fortielse av innholdet og utestenging er viktige verktøy for disse gruppene.

Ekte ære og tidløs livskraftig sannhet er ukjent for dem, ofte kan en se det på dem,

deres lave kriminelle panner avslører dem visuelt, disse onde mørkemennene.

Skittkastingen og unnvikelsen av diskusjon av saken er gjennomført til misnte detalj.

De er skadelige for vårt folk, de bidrar til selvmordspolitikken.

God helg :-)

Lenke til kommentar

Guds "høyre hånd"

ditt folk, ditt blod, din rase

samlet folk av viking ættlinger

avsløre Sannheten

rettmessige arverne

lakeier

viktige verktøy

tidløs livskraftig sannhet

visuelt

selvmordspolitikk

Du har avslørt sannheten. Flykt med meg, jeg har en umerket bil og vi kjører til trondheim. Der har jeg et helikopter (jeg har smurt den med spesiell maling så radaren oppdager oss ikke) som tar oss til Danmark. Deretter smugler vi oss umerket inn i England med en fiskesjark. Vi møter en kontakt som vil gi oss falske pass. Vi tar flyet til Sverige og installerer oss i en hemmelig bunker som svogern min har gravd ut. Det kan stinke litt siden det er i en bondegård og vi må leve på egg og melk. Du vil være trygg for øyeblikket, men når Jødene tar over verden så er det hver mann for seg selv.

Lenke til kommentar

"Just. Let. Her. Crash. And. Burn. She'll learn. The attention just encourages her." - Amanda Palmer (The Dresden Dolls - Girl Anachronism)

Vær så snill, det er ofte jeg ber folk la ting ligge. Men herregud da, bare drit i det, gidder dere? Ikke fôr trollet, plox.

Lenke til kommentar

Et troll er et troll bare dersom man "provoserer for provoseringens skyld". Hvis man faktisk mener det man sier er man ikke et troll. Nå foregir trådstarter seg å være nøytral i førsteposten:

Jeg kom over denne kontroversielle WEB siden og lurer på hva Dere mener?

Men vi kan trygt anta at han ikke er det, der fremgår av hans eget svar i tråden. Dette er altså propaganda,ikke trolling.

Nå ønsker vi å tillate propaganda også, og heller la det være opp til brukerne og kommentere/akseptere/avsløre den. Derfor vil denne kategorien få en Oppslagstavle slik Politikk har. Men i mellomtiden har denne kategorien et krav til det som postes her: "At det skal være noe som det er almen interesse for og som enten stiller spørsmål som kan besvares eller er grunnlag for debatt." (Se sticky.)

Poster som denne hører hjemme i Prekestolen. Tråden stenges derfor. Jeg minner om at trollebeskyldninger, enten de er rett eller ikke, skal rettes til moderatorer gjennom rapportering, ikke i tråden. Der er det off topic. Så la slikt være, ellers blir dere selv regelbrytere.

Kommentarer tas på PM.

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...