Klossmajoren Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 hei når jeg surfer på nettet, slutter ALLTID en eller annen internett side å virke, det har kanskje skjedd med noen her. Når internettet slutter å virke, blir skjermen hvit, ikke helt hvit, men litt, og helt øverst på internett siden kommer det opp f.eks google.no(svarer ikke) og nå klikker det snart fullstendig for meg! hver gang jeg prøver å gå på internettet slutter det plutselig å virke, skjermen blir hvit og det kommer opp en feilmelding. hvis det har skjedd med noen her, og hvis dere vet hvordan man kan få en slutt på dette, så ville jeg hvert evig takknemlig!!! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 hei når jeg surfer på nettet, slutter ALLTID en eller annen internett side å virke, det har kanskje skjedd med noen her. Når internettet slutter å virke, blir skjermen hvit, ikke helt hvit, men litt, og helt øverst på internett siden kommer det opp f.eks google.no(svarer ikke) og nå klikker det snart fullstendig for meg! hver gang jeg prøver å gå på internettet slutter det plutselig å virke, skjermen blir hvit og det kommer opp en feilmelding. hvis det har skjedd med noen her, og hvis dere vet hvordan man kan få en slutt på dette, så ville jeg hvert evig takknemlig!!! Hvilken nettleser? Hvilket operativsystem? Og hvilken feilmelding? Og hvorfor gjenta deg selv i innlegget ditt? Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 hei når jeg surfer på nettet, slutter ALLTID en eller annen internett side å virke, det har kanskje skjedd med noen her. Når internettet slutter å virke, blir skjermen hvit, ikke helt hvit, men litt, og helt øverst på internett siden kommer det opp f.eks google.no(svarer ikke) og nå klikker det snart fullstendig for meg! hver gang jeg prøver å gå på internettet slutter det plutselig å virke, skjermen blir hvit og det kommer opp en feilmelding. hvis det har skjedd med noen her, og hvis dere vet hvordan man kan få en slutt på dette, så ville jeg hvert evig takknemlig!!! Hvilken nettleser? Hvilket operativsystem? Og hvilken feilmelding? Og hvorfor gjenta deg selv i innlegget ditt? gjennta meg selv? vel uansett, jeg får problemer med alle nettlesere, men hva er operativsystem?? jeg har tenkt til å instalere windows på nytt, vil dette hjelpe, jeg vet det sletter alt på pc'en, men dreper det virus jeg har på pc'en da? og vil pc'en gå raskere da? håper du har noen svar.. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 gjennta meg selv? vel uansett, jeg får problemer med alle nettlesere, men hva er operativsystem?? jeg har tenkt til å instalere windows på nytt, vil dette hjelpe, jeg vet det sletter alt på pc'en, men dreper det virus jeg har på pc'en da? og vil pc'en gå raskere da? håper du har noen svar.. Operativsystem: Som windows [som finnes i mange utgaver. Hvilken har du?] "men dreper det virus jeg har på pc'en da?" : Alt inkluderer også virus (bortsett fra rootkit og MBR-virus). "gjenta meg selv?": "når jeg surfer på nettet, slutter ALLTID en eller annen internett side å virke, det har kanskje skjedd med noen her. Når internettet slutter å virke, blir skjermen hvit, ikke helt hvit," og "hver gang jeg prøver å gå på internettet slutter det plutselig å virke, skjermen blir hvit og det kommer opp en feilmelding. hvis det har skjedd med noen her". Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 gjennta meg selv? vel uansett, jeg får problemer med alle nettlesere, men hva er operativsystem?? jeg har tenkt til å instalere windows på nytt, vil dette hjelpe, jeg vet det sletter alt på pc'en, men dreper det virus jeg har på pc'en da? og vil pc'en gå raskere da? håper du har noen svar.. Operativsystem: Som windows [som finnes i mange utgaver. Hvilken har du?] "men dreper det virus jeg har på pc'en da?" : Alt inkluderer også virus (bortsett fra rootkit og MBR-virus). "gjenta meg selv?": "når jeg surfer på nettet, slutter ALLTID en eller annen internett side å virke, det har kanskje skjedd med noen her. Når internettet slutter å virke, blir skjermen hvit, ikke helt hvit," og "hver gang jeg prøver å gå på internettet slutter det plutselig å virke, skjermen blir hvit og det kommer opp en feilmelding. hvis det har skjedd med noen her". jeg har windows vista, pc'en min er ca. 2 -3 år gammmel... men kan du hjelpe meg eller?? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hvis du har PC som er infisert så vil det hjelpe å formatere harddisk og legge inn Vista på nytt. Har du en bærbar maskin så er det ofte recovery på PC som du når ved å trykke F10, F11 eller F12? ved oppstart. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Hvis du har PC som er infisert så vil det hjelpe å formatere harddisk og legge inn Vista på nytt. Har du en bærbar maskin så er det ofte recovery på PC som du når ved å trykke F10, F11 eller F12? ved oppstart. jeg hadde tenkt til å formatere, og så instalere windows på nytt, men jeg finner ikke cd'en jeg trenger for å instalere vista på nytt, men jeg skal prøve recovery, men jeg har også hørt at det går an å starte pc'en i safe mode, da må du trykke F2 tror jeg... men hvis jeg skal starte pc'en i recovery modus, trenger jeg bare å starte pc på vanlig måte da, og så trykke på F10, F11 eller F12 når pc'en er midt i oppstarten? og hva vil dette hjelpe for pc'en? btw, takk for svar! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Bruker du WiFi? Kan hende at det er oppkoblingen som mister kontakt hele tiden, noe som er vanelig dersom du bor i et tett bebod område. Hadde akkurrat samme problem som deg, men det var dette som var problemet. Og nå får jeg aldri "not responding" lenger. Følg med på WiFi iconet, og se om den er frakoblet neste gang dette oppstår. PS Du trenger CDen for Recovery også, den partisjonen som er for Revovery innholder laptoppens driver og oppsetts info som trengs for Windows installasjonen. Endret 13. oktober 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Bruker du WiFi? Kan hende at det er oppkoblingen som mister kontakt hele tiden, noe som er vanelig dersom du bor i et tett bebod område. Hadde akkurrat samme problem som deg, men det var dette som var problemet. Og nå får jeg aldri "not responding" lenger. Følg med på WiFi iconet, og se om den er frakoblet neste gang dette oppstår. PS Du trenger CDen for Recovery også, den partisjonen som er for Revovery innholder laptoppens driver og oppsetts info som trengs for Windows installasjonen. ok, men jeg får faktisk ikke not responding meldinger nå. pc'en funker fint, men takk for tipset! skal se på internett ikonet neste gang og hvis det går vekk, så er vel problemet løs da, da er det ikke noe galt med pc'en, men internettet. og jeg bor ikke i blokk eller'no slikt, men i et helt vanlig hus... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 men hvis jeg skal starte pc'en i recovery modus, trenger jeg bare å starte pc på vanlig måte da, og så trykke på F10, F11 eller F12 når pc'en er midt i oppstarten? og hva vil dette hjelpe for pc'en? Du trykker på funksjonstasten (~F11) litt etter den første skriften kommer ved oppstart og før windows loader. Bare trykk ivei ca 1 gang pr sekund til det skjer noe bra Vanligvis står det vel i klartekst at man skal trykke F_xx for system recovery om jeg ikke tar feil. Får du det ikke til, så prøv å trykk F8 som gir deg flere alternativer ved oppstart. Hvis du får startet system recovery, så vil den legge inn Windows og driverne dine på nytt slik at maskinen blir som den dagen du kjøpte den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå