Daily-Drifter Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 er det photoshoppa på powerdrift streamer i frontruta på den s15en over her? aldri sett muligheten for å kunne lage streamers i fm3, men så har jeg såvidt spilt det siden release Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Streamers trodde jeg heller ikke var mulig, men mulig man kan det på noen spesielle racing-utgaver av bilene. Slik som Top Secret S15'en for eksempel! Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 var det ikke en vanlig s15 han posta her da? Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 var det ikke en vanlig s15 han posta her da? Tja, har ikke studert verken standard-utgaven eller Top Secret utgaven så nøye i sømmene. Men kanskje du kan skifte styling på Top Secret'en også..(?) Ikke vet jeg, men paintjoben kan man ihvertfall gjøre noe med. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 bare å male over top stripa som er på top secret s15 det Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 bare å male over top stripa som er på top secret s15 det Som jeg mistenkte! Hadde en annen bil jeg gjorde det samme med! Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Nyeste driftebilen Drevet og tuna den i flere timer nå, men får den ikke helt som jeg vil ha den. Skal for lite til for at den snurrer.. Noen som veit om noen sider med tuning tips angående drifting til forza 3? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Kul bil Du kan jo prøve noen tuning setups som er lagt ut her Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Kul bil Du kan jo prøve noen tuning setups som er lagt ut her Takker Har prøvd en god del der. Men jeg tenkte mer på noe slikt: http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/2710780.aspx Edit: Fant en forum tråd full av guider: http://forzacentral.com/forum/showthread.php?p=574378 Endret 3. desember 2009 av MagicCheeseball Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Niceee, testa drifteegenskapene? Fins det styling til bilen? Fikk bra lyst til og kjøpe pakken nå Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 styling ja, og kan bygges om til rwd.. Jeg har bare hora opp motoren og leka meg med 4wd ennå Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Syns gt-ren var temmelig god og drifte med RWD swap og orginal tune Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Syns gt-ren var temmelig god og drifte med RWD swap og orginal tune Det ville jeg tro, er vel rundt 550 gamp i den, så skal vel ikke stå på motorkraften akkurat! Greit nok, GTR-en er litt stilig, men bortsett fra det, så syntes jeg ikke det var så spennende og spesielle biler som var i Hot Holiday pakken.. Pakken som var gratis ved release var jo genial!! Håper på noe lignende i neste pakke.. Endret 10. desember 2009 av FrodeA Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jævla bra tråd. Keep'em coming. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Mangler bare 200sx S13 og S14a nå så er spillet komplett for min del! Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Endret 11. desember 2009 av MagicCheeseball Lenke til kommentar
værdama Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Kul bil, MagicCheeseball! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 hadde det nå vært min bil, men de liker jo ikke dieselracere over there. de fyller vel kerosin istedenfor diesel, latterlige folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå