Comma Chameleon Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 More pictures 510'a er alt for kraftig, haha. (og vet den ser ut som den kommer rett fra bygda ) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Midterste bildet ser bilen ut som en gal katt som hopper mot føttene som beveger seg under stuebordet... Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Noen som pepra løs etter min kjære GT2, fant det best å flykte ut i ødemarka. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Mekka sammen noen småklipp http://www.youtube.com/watch?v=N6HE4WB6mJI Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ah, husker den GTO-en fra Gran Turismo 1=D hoho, det gikk unna, men for en turbolagg! Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Ikke verst. Skulle ønske jeg var så god til å drifte Endret 1. november 2009 av erlendo89 Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Har sittet nå foran Forza i flere timer og lagd den klassiske Ford RS200 designet fra bunn av: Første driftebilen min Holder på med en BMW M3 E30 driftebil som jeg skal lage et fet design til. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Beklager elendig kvalitet, men måtte ta med mobil kamera. Ganske fornøyd med focus'en Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) R33en min rasta editon . painta selv, desverre er jeg ræva til og ta bilder Endret 5. november 2009 av Hanihagen Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Litt mer plain bilder uten no mikkmakk Wrasko kjører Fiat :S Min vesle foxbody.. Litt over 800 gamp Foxbody i rett over 350 på ringen Lenke til kommentar
R0OT Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Endret 7. november 2009 av R0OT Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Latterlig kult spill!! Men jeg har tenkt til i morgen å kjøpe meg ett Xbox 360 Wireless Steering Wheel. I følge denne http://www.xbox.com/en-us/hardware/x/xbox3...eel/default.htm er det ikke support for Forza 3 ennå. Men noen som tror det vil funke eller må jeg bare vente litt`? Jeg bruker det rattat og har ikke opplevd noen problemer med det, tho redigering av forskjellige ting, feks farge og venyler og sånt fungerer bedre med vanlig kontroll. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 2 nye biler . Eller har egentlig en supra og men den er ikke noe fint painta ^^ 370Z er utrimma og utuna også ^^ Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Visste ikke at man kunne bygge om den Mazdaen der til bakhjulstrekk. Kunne ikke det på 2'eren. Tøft! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Visste ikke at man kunne bygge om den Mazdaen der til bakhjulstrekk. Kunne ikke det på 2'eren. Tøft! Det kan du vet du! Jeg hadde en liten anelse om at jeg kunne gjøre det siden rx-7 har bakhjulstrekk og derfor kunne stjele den. Det er ordentlig symaskin lyd i de også. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Det kan du vet du! Jeg hadde en liten anelse om at jeg kunne gjøre det siden rx-7 har bakhjulstrekk og derfor kunne stjele den. Det er ordentlig symaskin lyd i de også. Ja, det var det jeg gikk utifra i 2'eren også. Noe som jeg mener å huske ikke gikk der. Men lurer på om den derre Mazdaspeed Familia kan gjøres det samme med i 3'eren! Jaja.. Ble litt off-topic her! Får legge ut noen bilder av muskelbuntene mine! Endret 10. november 2009 av FrodeA Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Silvia S14 er utrolig bra til å drifte med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå