Romsaas Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Måtte teste kameraet litt Lexus I New York R33 Shelby Mustang S14 Datsun 947hk 4wd en kjapp liten jævel Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Fant ut at skillet ut til Pit stop på maple valley funker veldig bra til å utkonkurrere andre Liker gjennskinnet og lyden når man kjører i tunnelene Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Liten photoshoot jeg hadde med GT500 og Reventon Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Reventon er bare helt rå! Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Latterlig kult spill!! Men jeg har tenkt til i morgen å kjøpe meg ett Xbox 360 Wireless Steering Wheel. I følge denne http://www.xbox.com/en-us/hardware/x/xbox3...eel/default.htm er det ikke support for Forza 3 ennå. Men noen som tror det vil funke eller må jeg bare vente litt`? Endret 27. oktober 2009 av Jeracan Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tror jeg da ikke. Vurderer og kjøpe dette rattet selv, og har lest et sted i Forza tråden at det er flere som spiller med det rattet. Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tror jeg da ikke. Vurderer og kjøpe dette rattet selv, og har lest et sted i Forza tråden at det er flere som spiller med det rattet. Kult!! da blir det tidlig opp i morra å hente det. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Kan man velge noen andre innstillinger på kvaliteten når man laster opp bilder? Mine bilder blir så fulle av jpg-artifacs og lignende. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 tror ikke det, de bruker nok den hissige komprimeringa for å greie å ta unna alle bildene. tror løsninga er HD capture card og ta opp akkurat når den viser bildet etter du har tatt det Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Her er ihvertfall supraen. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 tror ikke det, de bruker nok den hissige komprimeringa for å greie å ta unna alle bildene. tror løsninga er HD capture card og ta opp akkurat når den viser bildet etter du har tatt det GIVE ME LINK! Er så fetta lei detta filmopplastning greia som tar herfra til helvete i tid..! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ikke den enkleste bilen å ha med å gjøre på 400 meter. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ikke den enkleste bilen å ha med å gjøre på 400 meter. Men er jo en av de tøffeste da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå