petter268 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hei. Hvilket program er det beste high def media programmet? Jeg skal spille av MKV filer og trenger en god media programvare! Takk for svar. Lenke til kommentar
Kuza Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Media Player Home Cinema og Zoom Player er to populære og gode valg for avspilling av MKV. Selv bruker jeg Zoom Player, siden jeg synes den gir meg flere valg muligheter og bedre kontroll, men Media Player Home Cinema er ikke noe dårligere heller egentlig og den er gratis. Når det gjelder codecs så anbefaler jeg CCCP og CoreAVC for h.264. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Selv bruker jeg VLC, spiller det aller meste. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Zoom player er å anbefale, som sagt tidligere i tråden. Lenke til kommentar
petter268 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Selv bruker jeg VLC, spiller det aller meste. Mulig den funker når du spiller av 700 MB DivX filmer. Men jeg spiller av mye kraftigere saker enn det. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Spiller nå av 7 GB HD filmer i MKV og jeg. Lenke til kommentar
petter268 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Spiller nå av 7 GB HD filmer i MKV og jeg. Hva slags grafikkort og prossesor har du? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg tok meg den frihet å utdype emnetittelen din litt. Det blir nå lettere for noen med samme problem å finne løsning senere hvis han eller hun leter bakover i tid eller søker. Emnetittelen var forsåvidt helt grei, men jo mer nøyaktig den er jo bedre, derfor endringen. Håper du ikke har noe imot det Her finner du forøvrig en hel del forslag til videoavspillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå