unik42 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hvem trodde mishandling av tommelen din kunne være så gøy? Les mer Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Koste meg med den første og håper å kose meg med denne. Ser frem til å teame opp med ungene og banke noen bad-guys Fint det fikk en positiv omtale, gir jo håp. Fikk gjennomgå litt i Dagbladet så jeg. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Litt skuffet av dette spillet så lenge. Jeg synes det første var faktisk bedre med tanke på hvor mange karakterer som kunne spilles. Håper det kommer en solid karakterpakke snart. Jeg synes også det var enda mindre oversiktlig enn eneren og det er til tider svært vanskelig å finne din egen karakter midt i kaoset. Men men... kanskje blir det bedre etter hvert. Når jeg har låst opp Hulk f.e. Edit: Forresten... Er coveret som er avbildet her ekte?? I 360-versjonen er det i hvert fall et helt annet cover og det ser heller ikke ut som Hawkeye og Punisher er i det hele tatt med i spillet. Endret 8. oktober 2009 av Khogn Lenke til kommentar
Shantanu Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Godt at et ved-første-øyekast-virker-utrolig-dårlig spill får litt positiv omtale. Kjenner at når man tar opp mange positive aspekter ved spill får man jo lyst til å gi det en kjangs! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg