Oxygen 07-12 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Synes det var litt morsomt når en journalist som ikke har peiling på WOW stiller et fornuftig spørsmål. Fyren sier han klarte å dinga, til level 80. Q: Ka betyr det at du klare å dinga? A: Då har eg nådd det høgaste levelet. Q: Vil det sei at du e ferrige med spelet nå då? A: Nei, eg har ennå mye å gjør. http://www.aftenbladet.no/lokalt/article1090969.ece Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det som er mer festlig er jo at datanerden ikke vet hva "dinge" betyr. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det som er festlig er at dere synes dette er festlig. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det som er mer festlig er jo at datanerden ikke vet hva "dinge" betyr. Han prøver vel bare å forklare hva det er han har oppnådd. Uansett, for en merkelig tråd. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Alle tråder fra Oxygen07 er merkelig. No offence. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg minner om retningslinjene, punkt en. Disse sier bl.a. dette: Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekt er forbudt, det samme gjelder slang. Overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er forbudt. Et innlegg forsvant. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Innlegg som går på reaksjon på moderering er fjernet. Dette for å unngå at tilbakemeldinger blir spredd rundt på hele forumet, da det gjør det særdeles uoversiktlig for moderatorteamet å oppdage tilbakemeldingen. I tillegg er ikke moderering emnet for denne tråden. Er man uenig i moderering så kan man sende en PM til den aktuelle moderator. Eventuelt moderatoren eller klag moderator inn for administratorene på e-post [email protected]. Da vil en administrator behandle saken og gi deg en tilbakemelding. Tilbkameldinger som går på det generelle (eksempelvis retningslinjer) kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Vi oppfordrer alle til å komme med innspill og tilbakemeldinger, men det må gjøres på riktig måte. Bevisst forsøk på å undergrave en moderators autoritet vil bli slått hardt ned på og brukere frarådes sterkt å gjøre det. Vi håper dere viser forståelse for dette. Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden. Endret 7. oktober 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Eg har heller lyst å bli banna fra diskusjon.no Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Nja, fant det ikke så morsomt. Er andre artikler rundt WoW som jeg humrer litt mer av. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 hvilken lvl på wow er du bear? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Yo dawg i heard u like ... nevermind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå