TomKonto Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Er det noen saklig grunn til at jeg ikke skal gå til innkjøp av en sort rullegardin type Ikea med tanke på en rimelig bakgrunn. Prisen er småpenger i forhold til mer profesjonelle varianter og lysten til å bruke penger på "dyre" tekstiler er ikke overveldende. Aksepterer greit om det finnes tungtveiende grunner til ikke å gå for Ikea varianten, men ville sette pris på tips om alternativer i den rimlige enden. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Den eneste grunnen måtte være at rullegardinene eventuelt ikke er brede nok. Bortsett fra det ser jeg ingen grunn (for oss amatører) til å gå for noe dyrere. Lenke til kommentar
TomKonto Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Den eneste grunnen måtte være at rullegardinene eventuelt ikke er brede nok. Bortsett fra det ser jeg ingen grunn (for oss amatører) til å gå for noe dyrere. Fant en sak i str. 195x250 cm som ihvertfall er større enn endel dedikerte fotobakgrunner jeg har sett solgt. Mer plass har jeg ikke uansett :-) Lenke til kommentar
EC Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 200 spenn på Jysk, og du har 200x500cm stoff i hvilken som helst farge. Fungerer aldeles utmerket! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hva heter den rullegardinen på Ikea?, jeg er lat og orker ikke lete igjennom alle sidene. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Søke på "rullegardin" på ikea.no ble for slitsomt altså? http://www.ikea.com/no/no/search/?query=rullegardin Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Søke på "rullegardin" på ikea.no ble for slitsomt altså? http://www.ikea.com/no/no/search/?query=rullegardin Ja, faktisk når man må gå inne på hver enkelt for å finne den i 195X200 cm. Lenke til kommentar
Tvetefoto Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Har du plass til skikkelig bakgrunnsrull? Den er 2,7m bred.. Lenke til kommentar
chrstein Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Har du plass til skikkelig bakgrunnsrull? Den er 2,7m bred.. Bakgrunn på rull høres fornuftig ut, har du en link til hvor de selger slikt noe? Lenke til kommentar
TomKonto Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Hva heter den rullegardinen på Ikea?, jeg er lat og orker ikke lete igjennom alle sidene. Heter "Tupplur" og er på 195x200 altså litt mindre enn jeg trodde. Lenke til kommentar
cpy Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Dusjgardiner biltema o.l. 180x200. Hvit samme stoff som paraply/softbox og div. reflektorer. det som er fint man kam belyse bakfra gjennom stoffet for en "smooth" og god spredning belysning. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hva heter den rullegardinen på Ikea?, jeg er lat og orker ikke lete igjennom alle sidene. Heter "Tupplur" og er på 195x200 altså litt mindre enn jeg trodde. Takker:) Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 200 spenn på Jysk, og du har 200x500cm stoff i hvilken som helst farge. Fungerer aldeles utmerket! "I Copy that", bruker dette selv. Og denne uken har Jysk 1,5x5m fløyelsstoff til kr. 50,- i ulike farger. Lenke til kommentar
Tvetefoto Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Har du plass til skikkelig bakgrunnsrull? Den er 2,7m bred.. Bakgrunn på rull høres fornuftig ut, har du en link til hvor de selger slikt noe? Sendte deg PM ;o) Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Har du plass til skikkelig bakgrunnsrull? Den er 2,7m bred.. Bakgrunn på rull høres fornuftig ut, har du en link til hvor de selger slikt noe? Sendte deg PM ;o) Er dette noe hemmelig eller noe vi andre kan få vite også? Lenke til kommentar
Tvetefoto Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Har du plass til skikkelig bakgrunnsrull? Den er 2,7m bred.. Bakgrunn på rull høres fornuftig ut, har du en link til hvor de selger slikt noe? Sendte deg PM ;o) Er dette noe hemmelig eller noe vi andre kan få vite også? Vet ikke om jeg kan skrive det her i forumet, siden jeg jobber der selv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå