abreham103 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 heisann i går måtte jeg bruke windows repair på pcen min, altså fra windows xp cden. Når jeg skal starte programmer får jeg disse to meldingene: The procedure entry point getrequestedruntimeinfo could not be located in the dynamic lin library mscoree.dll. C:/WINDOWS/MICROSOFT.NET/framework//v2..50727/mscorwks.dll could not be found er det noen som vet løsningen på dette problemet? takk for all hjelp :!: Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ser ut som det kan være et problem med dått nett. Prøv å avinstallere dått nett og installer på nytt. Gjelder det alle programmer (exe-filer)? Lenke til kommentar
abreham103 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Ser ut som det kan være et problem med dått nett. Prøv å avinstallere dått nett og installer på nytt. Gjelder det alle programmer (exe-filer)? nei ikke alle, wow funker for eksempel men ikke ccc og msn Lenke til kommentar
Cundou Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg tror det du må gjøre er å reinstallere .net framework, som geir sier. Her er link. Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Instaler heller den siste NET Framework 3.5 Service Pack 1 (fullstendig pakke) , og deretter NDP35SP1-KB958484-x86.exe Hvis du får trøbbel med installasjon, så installerer du først WindowsXP-KB942288-v3-x86.exe( Windows Installer 4.5 ) Dette hvis det er xp 32bit du har! Endret 8. oktober 2009 av ask99 Lenke til kommentar
abreham103 Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg tror det du må gjøre er å reinstallere .net framework, som geir sier. Her er link. ja det funka:D hadde 5 forskjellige versjoner-.- tokk ved 2 av de å repaira den siste så ble alt bra^^ takk for hjlepen:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå