ThorU Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Jeg savner en fotobutikk i Mandal jeg. Som mandalitt støtter jeg dette! Men lønnsomt vil det nok dessverre ikke være.. Ellers har Japan Photo i Kristiansand stort utvalg. Endret 25. november 2009 av ThorU Lenke til kommentar
GeirG Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Eeeh, reality check please. Hvor finner jeg den? Det at du må ty til Apple for å finne et eksempel på faghandel sier vel egentlig sitt. Jeg har ikke brukt Apple som eksempel. Men oppfordringen til å bruke sin faghandel, var selvsagt rettet mot de som har muligheten til det. Og med faghandel mener jeg de som i større grad selger kun fotorelatert utstyr. At selgerne kanskje ikke er topp oppdaterte på alt av utstyr, får så være. Men mer kunnskap enn Elkjøp og Komplett tror jeg definitivt de har. Jeg er selvsagt ikke mer blåøyd enn at jeg ser hvor utviklingen går. Jeg ser at de fysiske butikkene sliter mer og mer. Jeg er klar over at de sannsynligvis vil være borte innen få år, iallfall utenfor større bysentrum, og at de eneste mulighetene for å ta et kamera nærmere i øyesyn vil være Elkjøp og Lefdal. En utvikling jeg alene ikke kan stoppe. Derfor oppfordringen til de som iallfall har muligheten til å la sin utstyrspusher overleve....om de vil kunne ta utstyr nærmere i øyesyn før kjøp i fremtiden. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Eeeh, reality check please. Hvor finner jeg den? Det at du må ty til Apple for å finne et eksempel på faghandel sier vel egentlig sitt. Jeg har ikke brukt Apple som eksempel. Det har du sannelig rett i Jeg må ha blanda ditt innlegg med deler av et annet. Beklager det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå