spillegalen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hei! Vi skal til reise med hvite busser til Polen. Og da trenger jeg et nytt psp spill, det skal være lett og sette seg inn i og spillbart. Jeg ønsker ikke bilspill. Lenke til kommentar
Zebra-3 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ambefaler Grand Theft Auto Vice City Men det er jo en del bil-kjøring, oppdrag, skyting osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Final Fantasy VII. Det er ikke tetris-lett å sette seg inn i, men man kommer kjapt inn i det og det er utrolig fengslende. Kun 75,- på PS-Store... eller så var det 70,- Endret 11. oktober 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Patney Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 FFVII er et greit alternativ, men ellers har du Patapon, Lumines, Echocrome osv om du vil ha et faktisk PSP-spill. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Metal Gear Solid, Motorstorm, Gran Tourismo, Resistance. Finnes mangen bra spill til PSP. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg ville hatt to spill, et type langt story-spill som f.eks Final Fantasy VII som flere her nevner, eller kanskje Crisis Core: Final Fantasy, i tillegg til et "plukk opp og spill"-spill som ikke krever noe fordypning, sånn som f.eks. Lumines. Lenke til kommentar
Zebra-3 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Lat ned DEMO til Medal Of Honor her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå