Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Drar homser damer?

Anbefalte innlegg

En del ganger har jeg sett jenter har beklaget seg over de kjekke homogutta. I en film jeg så på YouTube, der noen gutter hadde dratt homostilen helt ut, var det faktisk noen jenter som beskreiv dem som drit heite og deilige. Da begynte jeg å tenke at kanskje jentene blir tiltrukket av gutter som er litt homo. Kanskje er det et bra sjekketriks å flørte med kompisene sine for å få dametekket? I så fall vil jeg tro det kan skyldes at jentene ser at gutta ikke er like tilgjengelige som før, og kanskje nettopp av den grunn fatter økt interesse. Hvis teorien min stemmer, så vil man på en måte få i både pose og sekk; økt interesse fra både gutter og jenter, og så kan man velge og vrake nesten så mye man vil. Tror dere dette har noe for seg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nope, de har neppe bedre dametekke enn oss andre, men de greier å være mer ærlig mot homsene (ettersom de ikke kan få følelser for dem) Så da har de en kompis de kan småflørte og kysse på uten at det blir noen følelser dem imellom!

Er ihvertfall sånn jeg ser på saken :)

Lenke til kommentar
Nope, de har neppe bedre dametekke enn oss andre, men de greier å være mer ærlig mot homsene (ettersom de ikke kan få følelser for dem) Så da har de en kompis de kan småflørte og kysse på uten at det blir noen følelser dem imellom!

Er ihvertfall sånn jeg ser på saken :)

Si ikke det.... før var jeg kjent som en av de mest macho mannfolka i min vennekrets, og nå er jeg en av de mest feminime. Dro nesten ingen kvinnfolk når jeg hadde en macho holdning, men nå strømmer de jo til meg.

Selvfølgelig finnes det jo de av oss som har integritet, men hvis du er som meg og ikke har det, ja da er det bare å slå seg løs ;)

Lenke til kommentar

Det er neppe selv homoseksualiteten som tiltrekker damene, men heller hvordan de mer feminine homofile fremstår.

De er som regel veldig selvsikre og ser alltid bra ut. De kler seg godt, går strak i ryggen, og har en utstråling som overdøver de fleste i det de entrer et rom.

Det er dette som er tiltrekkende for jentene, uansett homofili eller ikke. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...