Sitronsaft Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) I dag prøvekjørte jeg denne sykkelen, pga jeg er på markedet etter en bruktsykkel. Likte den ganske godt, sitter godt, ganske lavt. Behagelig clutch/gass, ikke så "hakkete" som det var på min venns SM. Noen som har erfaring med sykkelen? Edit: Review kan leses her. Endret 7. oktober 2009 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 gikk en 125 i 60 med to på?! da er den jo helt ødelagt... til sammenlikning gikk min husqvarna sm125 godt over 150 på tellern.. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Føler egentlig at aksellerasjonen er litt for dårlig til at sykkelen er aktuell. Endret 7. oktober 2009 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Om du er veldig opptatt av at en sykkel skal gå bra. Kjøper du ikke 4 takter. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 trenger ikke være veldig opptatt av at sykkelen skal gå bra for å kreve at man ikke skal være en fare for seg selv og andre på motorveien... Denne børsa er det noe galt med, den skal gjøre over 100 originalt. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Prøvde Suzuki Intruder i går, den gikk ganske mye bedre, kraftigere sykkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå