Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg fikk denne spilleren idag fra komplett og la straks merke til at de øreproppene som fulgte med ikke var de samme som de hardware.no testet denne spilleren med (de probbene som stakk ut litt i bakkant). DEssuten fulgte det ikke med fjernkontroll. Er det andre som har denne spilleren som har opplevd dette eller er det komplett.no som prøver å stjele fra meg? Setter pris på svar!

mvh

Robert G.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Proppene som fulgte med er bedre enn de som var til test. De er produsert av Sennheise og heter mx400.

Jeg sendte Enea en mail da jeg så at det ikke var med fjernkontroll, og svaret jeg fikk er:

Vi har fått noen kommentarer allerede på denne spilleren. De forventer seg det som var avbildet i testen.. hardware.no

Dette var med Fjernkontroll og Axe øreplugger. Dette stemmer ikke med virkeligheten.

Da vi forhandlet om pris og konfigurasjon så fikk vi 3 valg.

1.med de samme ørepluggene som CW200 og ikke fjernkontroll

2.Med Axe øreplugger og fjernkontroll

3.med MX400 øreplugger og ikke fjernkontroll,på grunn av at disse ikke går sammen.

MX400 ørepluggene er bedre en axe ørepluggene. Denne beslutningen ble gjort for å kunne differiensere oss mot konkurrente som ikke har fokusert noe på dette med øreplugger. Det viser seg nå at vi gjorde rett. Kundene sier de kjøpte denne spilleren pågrunn av at de ville ha en spiller med gode øreplugger, og da refererer d til testen i hardware der de sier at ørepluggene er av utrolig god kvalitet. Bare at MX400 er bedre.

Dermed er det bedre propper enn det som var med i testen.

Jeg må også si meg bra fornøyd med disse øreproppene. Jeg kjøpte spilleren fordi jeg helst ville ha propper, og da er det desto viktigere at det er brukbar kvalitet.

Jeg er fornøyd med denne spilleren.

mvh

Thor-Egil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...