Thorbørn Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Hei, var i polen denne uka og tok dette bildet. Lurer på hva dere har å si om det.. hva kunne vært bedre? hva kunne blit gjort anderledes? (bildet er ikke redigert) Annen info:kamera Pentak k200d, f-stopp f/11, eksponeringstid 25,89 sek, iso 100, brennevidde 21mm Hilsen Thorbjørn Endret 7. oktober 2009 av Thorbørn Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ikke så verst, men jeg føler ikke helt at du klarer å heve det over mengden av denne typen bilder. Hvitbalansen er ikke bra, og jeg ville ikke hatt med personen som sitter der. På den positive siden synes jeg det at midtlinjene og gatelyktene genererer fine dybdelinjer innover i bildet. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det er et bilde med potensiale. Personlig ville jeg prøvd å endre hvitbalansen i RAW-converter. ca 3 sekunders lengre lukker ville og gjort seg, da linjene ville blitt lengre. Ellers et bra bilde Lenke til kommentar
Thorbørn Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 ok han mannen ødelegger litt ja , men vis vi driter litt i han, så hadde vel bildet vært ganske bra med litt høyere/lavere hvitbalangse. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 ok han mannen ødelegger litt ja , men vis vi driter litt i han, så hadde vel bildet vært ganske bra med litt høyere/lavere hvitbalangse. Har du RAW filen? Lenke til kommentar
Thorbørn Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Har du RAW filen? tok bilder kunn i JPEG format Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Har du RAW filen? tok bilder kunn i JPEG format Det må du slutte med Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Tror du må leke litt med fargene. Ser veldig gult ut. Her er bare et forslag.. Det er jo ikke sikkert du liker det, men det viser i hvertfall at det er mulig å fjerne noe av det gule skjæret. Lenke til kommentar
Thorbørn Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Tror du må leke litt med fargene. Ser veldig gult ut. Her er bare et forslag.. Det er jo ikke sikkert du liker det, men det viser i hvertfall at det er mulig å fjerne noe av det gule skjæret. stiligt hvaslags program bruker du? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hadde blitt mere imponert over bilder av bilder uten lukkertid =D Ingardj sitt forslag var mye bedre enn TS sin orginale redigering, og synes det ble ett brukbart bilde da. Fine linjer er nevnt tidligere, og det er jeg enig i =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå