bubba96 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hallo;D Hva farge har skateboardet til Bart Simpsons i starten av hver episoden?? A)rødt B)blått C)grønt D)gult Greier du å svare på det?? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Haha, nice try, men nå må du ikke jukse på konkurransen da. I så fall, kan du bare se på introen en gang til. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Finnes vel egentlig en tråd om dette fra før av? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=761558 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Joda, men nå er ikke han ute etter å delta i quizen, heller finne svar på spørsmål fra konkurransen som pågår på Viasat 4 nå. Lenke til kommentar
bubba96 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Hehe;D D e til konkuransen ja;D Men d e jo både grønt og rødt:( hva skal eg svare??:O Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Er vel i hovedsak rødt, så jeg hadde gått for det. Svarte rødt selv. Og spiller ingen rolle heller, bomma helt på fargen på håret til Marge. Edit: Resultat av motstridende utsagn. Endret 7. oktober 2009 av Myst Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Er vel i hovedsak rødt, så jeg hadde gått for det. Faktisk husker jeg ikke hva jeg svarte selv. Og spiller ingen rolle heller, bomma helt på fargen på håret til Marge. Korleis er det mogeleg? Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Haha, hvordan kunne du vite fargen på skateboardet og ikke fargen på håret til Marge? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Tipper de fleste ikke vet hva ORIGINAL fargen er. Såvidt jeg husker har den ikke alltid vært blå. Sjekk konkurranse spørsmålene før skriver, er da åpenbart de ikke spør om nåværende farge. Endret 7. oktober 2009 av Myst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå