hojohansen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Har alle fifa spillene fra 95 og til 08, etter det ble pcen min for treig, nå ser det ut som at jeg skal oppgradere pcen og dermed har jeg lyst på fifa-10. Hvordan er spillet? Lenke til kommentar
keitran Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Har ikke prøvd det på PS3 eller Xbox360, men det fungerer helt fint hos meg. Men du MÅ ha en kontroller av type PS3/Xbox360 til PCen, tastatur fungerer svært dårlig. jeg spiller selv med en Xbox360 kontroller, og er svært fornøyd.(men husk at for å kople en slik kontroller på PC kreves det ved trådløse kontrollere en hub) Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har en logitec konsoller med analoge stikker, så jeg får håpe det holder. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg har et skjermkort fra 2002 med 512mb minne på.. burde det holde? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Har alle fifa spillene fra 95 og til 08, etter det ble pcen min for treig, nå ser det ut som at jeg skal oppgradere pcen og dermed har jeg lyst på fifa-10. Hvordan er spillet? Fifa på pc er etter min mening bedre enn fifa 09 på pc, men fortsatt "last gen". Jeg har spillet på 360 og prøvde det på pc hos en kompis og forskjellen var ganske merkbar. På den andre siden kan du modde dritten ut av pc-versjonene. Du kan jo teste specsene dine på http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/ og velg fifa 10 på dropdown-menyen.. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Kjøpte meg nytt skjermkort - håper dette er godt nok. ASUS GF GTX260 TOP PCIE 896MB 2XDVI HDMI Resten av pc'n tror jeg skal være meget raskt - og nytt. Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Kjøpte meg nytt skjermkort - håper dette er godt nok. ASUS GF GTX260 TOP PCIE 896MB 2XDVI HDMI Resten av pc'n tror jeg skal være meget raskt - og nytt. Tror nok skjermkortet funker! Jeg har et GeForce GTX 280 og det kjører alle spill på max. Men så har jo jeg en veldig kraftig prosessor også da... Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Prosessoren jeg skal få i er ikke av den kraftigste sorten, men får håpe det holder. AMD ATHLON 64 X2 DC 6000+ AM2 3.0GHZ 2MB 90NM 125W 2GHZ FSB TRAY Lenke til kommentar
JohnWayne Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Tror Fifa10 akkurat som Fifa09 bare bruker 1 cpu kjerne. Syntes Fifa10 er litt dårligere enn Fifa09 på grafikk og fysikk (dine egne forsvarere virker som fyrstikker når motstanderene passerer dem). Hva slags modding er det du tenker på Assassina Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Huff da.. Mulig jeg må kjøpe fifa-09 også, da får jeg også komplett samling ned til fifa-95 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hva slags modding er det du tenker på Assassina Nå i starten kom det jo ganske fort patcher til demoen som ga deg lengre omganger osv. I tillegg er det jo lettere å modde inn nye stadioner, andre lag, baller, boots osv på pc i forhold til f.eks xbox 360 som jeg spiller fifa på. Derfor synes jeg pc-fifa litt morsommere å holde på med hvis du klarer å svelge grafikken og fysikken som er litt..eh..utdatert? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 det er rart de ikke kan lage fifa med bedre grafikk til pc.. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Jeg har ikke fifa 10 på pc selv, men har det på xbox 360. Har jo da prøvd demoen av fifa 10 og for meg var det dårligere enn fifa 09. Grafikken synes jeg hadde blitt mye dårligere og synes faktisk fysikken var dårligere, nå har jo jeg ikke spillt fifa 09 på PC siden det kom ut og har vell bare spillt fifa 09 på xbox 360 de siste året så er fullt mulig jeg tar feil her. Edit: Husker å lese ett sted at konsol= god fysikk og ikke fullt så bra grafikk, PC= Veldig god grafikk, dårlig fysikk, men kan ikke helt se hvor de har det fra. Endret 9. oktober 2009 av SniKaZ Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 -er det bare meg eller er det ekstremt lett å lage mål på fifa10 ?, på 08 så har jeg skutt over mål mange ganger, men på 10ern så fyker den nesten aldri over - bare i mål.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå