svelemoe Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Betulac (Laktulose) fra Apoteket. Dette er en søt sirup som får møkka på glid. Smakar meir gammal mjølk :S Eg prøvde det ei periode, men det hadde ikkjse så stor innvirkning. Eg fekk betre effekt av å berre drikke meir vatn. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Spis yoghurt Endret 8. oktober 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Er du lite aktiv og da mener jeg veldig lite aktiv. Dette kan føre til at systemet fungerer dårligt. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Er du lite aktiv og da mener jeg veldig lite aktiv.Dette kan føre til at systemet fungerer dårligt. Der er vel også alene en grunn til å få vondt i rompa - om man sitter veldig mye. Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_* Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Sikkert drukket dobbelt så mye væske nå og problem solved Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 du tørker deg vel ikke for mye da ? eller har for "grovt" dass papir som gjør deg litt sår i baken? av og til hvis jeg tørker meg litt for mye så blir jeg selv sår i stumpen, men går over etter en dag eller 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå