Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vondt i rumpa når jeg går på do

Gjest Guest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_gjest_*

Omtrent hver gang jeg driter gjør det rimelig vondt. Jeg spiser ganske mye fiber-knekkebrød og trodde at jeg var flink. Drikker jeg for lite væske?

Jeg har ikke fått noe som helst opp i rumpa ;) noen innspill på hva dette kan skyldes og hva jeg kan gjøre med det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_gjest_*

Er relativt hard, men vet ikke om det er det at den bare er hard eller om det er spisse kanter (:S) som sørger for smertene.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*

Det har kommet og gått litt i ca to år nå, og nå har jeg en dårlig periode. Jeg er 25 og kan egentlig ikke tenke meg at dette skyldes allergi/intolleranse mot melk og/eller gluten.

Det ville vel fått verre konsekvenser? Kostholdet mitt er ikke noe å skryte av, men jeg trodde at knekkebrød med en del fiber ville gjøre susen.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*
Hvor mye drikker du? Det kan faktisk være noe så enkelt som det, og du nevner det jo selv, så da er det kanskje noe i det...? ;)

Jeg drikker lite, så det vil jo være en start å drikke mer. Jeg lurte bare på om det kunne være andre ting.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*
Sikker på at du ikke spiser sterkt krydder? Jalapenos kan ha mye krutt igjen selv etter å være fordøyd...............

Ganske sikker på at det ikke er problemet :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

OT er fjernet fra tråden, vennligst hold dere til tema.

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar

Setter pengene på at du trenger mer drikke. Kombiner dette med Betulac (Laktulose) fra Apoteket. Dette er en søt sirup som får møkka på glid.

Se også etter ferskt (rødt) eller gammelt (sort) blod i avføringen. Ta en prat med lege om du finner dette, særlig sistnevnte.

Mvh

Eirik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...