Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

litt av ei suppe..

Anbefalte innlegg

Fikk vite her om dagen at samboer'n til en kamerat har blitt voldtatt. Dette medførte da at hu pakka tingene sine og stakk, mest sannsynlig fordi at hu ikke vil dra han med seg ned i elendigheta.

De har vært samboere i 3 -4 år.

Så da sitter han igjen og prøver å håndtere både at hu har dumpa'n og stikki + at hu har blitt voldtatt.

Begge to får iallefall psykiatrisk hjelp.

Håper at han kurderen som er den skyldige blir dømt, da han kan ha forbrutt seg mot flere. Da havner han nemlig i det psykiatriske apparat.

Det er iallefall ikke så lurt å sende folk for å ta gjerningsmannen, da det kan ha den konsekvensen at gjerningsmannen blir veldig,veldig farlig for jenter. Han kan da finne på å ta livet av sitt neste offer.

Er det noen som har noen tanker rundt dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du burde prøve å hjelpe ham på et eller annet hvis. Det er klart at han har det vanskelig for tiden. Hun er blitt voldtatt og oppå det hele så drar hun fra ham. Du burde sett om du hadde klart å snakke med ham. Han får psykriatisk hjelp, men kanskje det hadde hjulpet på om en kompis hadde hjulpet ham også.

Lenke til kommentar
Du burde prøve å hjelpe ham på et eller annet hvis. Det er klart at han har det vanskelig for tiden. Hun er blitt voldtatt og oppå det hele så drar hun fra ham. Du burde sett om du hadde klart å snakke med ham. Han får psykriatisk hjelp, men kanskje det hadde hjulpet på om en kompis hadde hjulpet ham også.

Har jo vært oppom han og prata med han som før nevnt..

Det er flere som er oppom han nesten daglig.

Jeg stiller alltid opp for kamerater.

Lenke til kommentar
Dere må få ham ut av huset! Herregud, hvis fyren sitter der og "bælmer sprit" som du sier, så er det fare på ferde. Flott at dere stiller opp for ham, men for guds skyld, få ham ut av huset og tvangssosialiser ham.

Han er hos foreldra sine nå, de har henta han til seg så han er ikke alene.

Endret av isprins
Lenke til kommentar
Der har nok NikkaYoichi rett. Man kan grave seg uendelig dypt ned i sine egne miserable tanker om man får lov til å sitte i fred lenge nok.

Han er hos foreldra sine nå..

Kan dere ikke oppsøke ham der? Eller er det veldig langt unna?

Nei, det er ikke så langt unna, men han er av naturlige grunner ikke så veldig sosial og orker veldig lite for tia da han er fryktelig sliten.

Syns synd på både han og jenta jeg.. fy søren for ei suppe.

Lenke til kommentar
Nei, det er ikke så langt unna, men han er av naturlige grunner ikke så veldig sosial og orker veldig lite for tia da han er fryktelig sliten.

Syns synd på både han og jenta jeg.. fy søren for ei suppe.

Ingen er veldig sosiale hvis de er langt nede, men det betyr jo ikke at han har mest godt av å sitte hjemme og sture.

Lenke til kommentar

Huff, høres ike bra ut! Men vi får håpe at dama kommer tilbake til din kamerat. Hun har det sikkert kjempevanskelig etter voldtenkten, og derfor ikke klarer å forholde seg til et kjæresteforhold, selv om de har vert sammen lenge. Jeg tvier på at hun plutselig har mista alle følelsene for han.

Godt å høre at din kamerat er hos foreldrene sine. Har man begynt å ty til alkoholen pga noe slikt, så er det et stygt faresignal. Man bør ikke være alene. Om han ikke føler for å være sosial, så kan det kanskje hjelpe at du allikevel er fysisk til stede, stiker innom ofte, uten at dere behøver å gjøre så masse, eller snakke så masse.

Totalt uten sammenheng, for noen år siden var ei venninne og jeg sosiale sammen ved i sitte i hver vår stol på stua hennes, og lese hver vår avis. Vi synes det var bere enn å sitte alene på hver vår stue og lese avisa. Vi sa ikke så masse, men det var godt å vite at man kunne si noe im vi fikk lyst.

Håper ting går bedre for din kamerat og dama!

Lenke til kommentar

Forferdelig trist å høre : (

Vet du om hun har anmeldt handlingen i etterkant eller eventuelt før hun stakk?

Stakkars jente ...

Hadde dette vært dama mi hadde jeg gått til innkjøp av crowbar og nutcracka fyrens skalle...

Endret av Niern
Lenke til kommentar
Forferdelig trist å høre : (

Vet du om hun har anmeldt handlingen i etterkant eller eventuelt før hun stakk?

Stakkars jente ...

Hadde dette vært dama mi hadde jeg gått til innkjøp av crowbar og nutcracka fyrens skalle...

Jeg går ut i fra at det er anmeldt mens sporene var ferske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...