Gå til innhold

Sliter nVidia med økonomien?

kgeel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her tror jeg Charlie tar seg vann over hodet, han har nesten garantert rett i sine tidligere antagelser at Fermi vil være bra på GPGPU oppgaver men suge for gamere men at dette er slutten for det som han liker å kalle "Green Goblin" har jeg liten tro på.

Lenke til kommentar
Her tror jeg Charlie tar seg vann over hodet, han har nesten garantert rett i sine tidligere antagelser at Fermi vil være bra på GPGPU oppgaver men suge for gamere men at dette er slutten for det som han liker å kalle "Green Goblin" har jeg liten tro på.

Antakelsene hans med Fermi har vært ganske tvilsomme... :)

Kan også føye til at det ikke er high-end markedet nVidia tjener penger på. Det er store OEM-ordre av low-end produkter det ligger penger i... Det nVidia vil hente inn penger på i år er store OEM ordre av 40nm produker av GT21x seren (shippet siden juni) og salg av chipset (ION og 9x00M)

Selv under NV30-dagene når AMD var overlegne i nesten to år så tjente nVidia godt med penger...

Charlie er idiot etter mi meining, tror bare han hater Nvida noe

Ryktene skal vel ha det til at han har vært i slosskamp med en fra nVidia. Han har tatt feil veldig mange ganger før. (Han påstod bla. hardnakket at G80 ikke var unified shader, samt at R600 kom til å knuse 8800GTX)

Den eneste saken har skal ha credit for i mine ønyne er den såkalte "bumpgate" saken med defekte mobilprodukter fra nVidia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...