Hulken Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Jeg blir mongo!!! har en AMD XP2400 som runner 60 grader har bytta vifte og satt in støtte vifte. Men det hjelper ikke!!!!! Hva skal jeg Gjøre???????????? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Trenger ikke 14 spm. tegn! Hadde vært lettere om du skrev hva slags vifte du har og hvordan goop du bruker. Har du lest goop-guiden på ok.no? Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Jeg er enig med Josten, du må gi oss mye mer informasjon for at vi skal hjelpe deg. Du bør nevne de viktigste komponentene i PCen din: Kabinett, PSU, antall kabinettvifter, CPU kjøler, kjølepasta og ev. annet ekstra som varmer opp kabinettet. Selv om du har verdens beste luftkjøler, så hjelper det lite hvis systemtemperaturen din er meget høy. Hvis du kan lese av denne også, ville det ha hjulpet. Det er forskjell på CPU temp når maskinen er idle (gjør lite) og når den har vært kjørt maks en halvtime (load). Programmer som Sisoft Sandra kan brukes til å simulere load. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå