WheelMan Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Er det bare meg eller heller kroppen mot høyre, og hodet mot venstre? Skjev base / underlag kanskje. Var litt.. forstyrrende i et bilde som ellers er (basert på) så symmetrisk. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Perfekt lys. Meget bra. Heller ikke noe å si på posituren. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Ett av de bildene som har falt mest i smak hos meg av deg dette. Kul posering av modell og veldig bra lys! Så ut til å være ei veltrent frue dette Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg synes mer av formen hennes kunne har kommet frem. Bildet er litt "brystvorte" fokusert.. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Ved litt nærmere kikk, så er det litt mer lys på hennes venstre fot. Nede ved tærne. Symmetrisk lyssetting er vanskelig kan jeg tenke meg ^^ Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Kunne du fortalt litt om hvordan du har lystsatt dette? Er det mye dodge og burning i ettertid, eller er du bare utrolig flink til å lyssette? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 spennende å lese andres vurderinger. Hun "står" på gulvet, men hadde heller dårlig balanse. hun er belyst med 3 lys, og alle lys er stilt bak henne. Brukte max 30min i ps, på å clone bort detaljer som ikke er nødvendig i bildet og konvertering til b&w. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå