Gjest Guest_gutt_* Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg går på en liten skole, der knapt 60 elver går på (fordelt 8klasse,9klasse og 10klasse). Etter sommerferien så begynte en nydelig jente der, som jeg seff gjor var å prøve å snakke med hun. Men hun var ganske sjenert og det var vanskelig å starte en samtale. Så jeg besteme meg for å finne ut av msn hennes. Først på msn så begynte hun å snakke, og vi snakket i flere timer. Og en dag klarte skolen å få til en hytte tur på fjellet som varte i 1 dag (overnatting). Og da tenkte jeg, at på hytteturen skulle jeg bli kjent med hun. På veien opp så gikk jeg med henne og prøvde å få til en samtale, men det var ikke så lett. Snakket litt, men mest gikk vi i stillhet. Når vi kom på hytten hang jeg først med to andre jenter, flørtet litt med de. Noe jeg aldri skulle ha gjort. Når hun så det, gikk ho ned og satte seg nede. Jeg gikk da ned og spurte hvorfor ho gikk ned, og svarte med at ho hadde lyst å sitte nede. Men etter en time kom hun opp, og skal si hun var litt små sur, prøvde da å ta på ræven hunnes (liksom på kødd, flørting) og det brøt ut raseri. Så jeg bestemte meg for å ikke være med hun før seint på kveld. Etter noen par time nede med venner og sånt, gikk jeg opp igjen. Nå var hun glad, og klar for å snakke. Så jeg satt meg ved siden av henne, og der satt vi en liten stund (vi hadde et teppe over beina). Så jeg prøvde meg å ta henne på låret, liksom bare holde. Og plutselig tar hun meg i honden, og gnir forsiktig. Dette så jeg på som flørting. Når det var kveld, og tid til å legge oss, så måtte jeg gjøre ferdig noen ting. Og jeg fikk høre at hun var med gutter, og når jeg kom tilbake så lå hun i sengen med 2 gutter. Noe jeg ikke likte. Så der lå hun med de i hele natt, skal si de var lenge våken og flørtet, som å ta på puppene og ting som det der. Jeg som hadde fått følelsler for henne, og nå holdt hun på å ødelege de følelsene. På ned turen, så gikk jeg med henne. Men en annen gutt gikk også med henne. De ble klemming, flørting på veien ned. Med på det siste stykket så hang hun bare med han enne. Når jeg kom på msn så sa jeg at "Du kan bare få *navn*, jeg bryr meg ikke" (noe i den duren). Og hun sa tilbake "tenk om jeg vil ha deg da". Og så dum jeg var og fortalte henne at jeg hadde følelsler for henne. På skolen igjen, så hang hun bare med han enne gutten, skal si deg at hun snakket med alle og sånt. Jeg prøvde dog å henge med hun jeg også, men hendte ofte at det ble litt kos og snakk. Men så gikk hun igjen. Nå skal jeg bare fortelle kort hva som har skjedd e siste mnd. Hun har begynt å gi alle klemmer, flørte med de fleste. Alle untatt meg! - Så jeg spurte på msn om hun likte han andre gutten på fjellturen, og hun svarte "vi er beste kompiser". Jeg har da spurt om å komme hjem til hun, liksom se film, snakke osv. Men hun svarer nei hver gang (har da spurt 2 ganger). Men han andre gutten, han får lov å komme hjem til hun. Og jeg vet ikke hvor mange ganger han har vært hjemme hos hun, noe med 3-5 ganger. Og de hadde tenkt å overnatte også, men det ble det ikke noe av. Vi har da kranglet litt, og det har vært perioder der hun har igonert meg %100. Og så sa jeg at jeg ville bare være med venn med hun, og hun skal slutte å hate meg. Noe som har gått, og da er vi tilbake til flørting. Etter en krangling (1-2 dager seinere) så spurte jeg henne om hun har likt meg, eller om hun liker meg. Og da svarte hun "Alt vi gjor på fjellturen var bare kødd, har aldri likt deg. Jeg er ikke bitch, men heller en player" (jeg sa da at hun var bitch ). Så jeg klarte å tilgi hun, av en merkelig grunn. Og da er vi tilbake til flørting. Og i det siste har det blitt mye hjerte sending på msn. Sånn "glad i deg" osv. Hva i huleste er det hun vil? Jeg føler at hun bruker meg som en reserve kjæreste/venn. Når han enne fyren ikke er på skolen, henger hun bare med meg. Hun har da også sagt at hun har følelser for meg, men noe som var kødd. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Si til ei jente at du har følelser osv, er (meg bekjent) en dårlig idè med mindre hun føler det samme tilbake Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 omg teens xD Gutter som er desp er ikke tiltrekkende, gi faen i henne så skal du se at enten kommer du over henne, eller så vil hun ha deg tilbake. Allle vil ha det dem ikke kan få. Når han andre fyren ikke "er der" som du sier, så bare gi henne en kald skulder. Ikke finn deg i å være reserve noe som hellst. Og btw, player = bitch. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Etter det jeg kunne lese, så er hun rimelig klar i sin tale.. Du gjorde mye feil på veien (si hva du føler, spørre hva hun føler, spørre om du kan få lov til å komme på besøk, rompetafsing helt uten videre, osv) men skal ikke gå i detalj der. Det eneste du kan gjøre nå er å bevege deg videre. Dere er tydeligvis i den alderen der flørting og leking er på sitt mest spennende, og man ofte gjør det med alle rundt seg. Ikke legg for mye i noe av det hun gjør, men det mest effektive du kan gjøre, både for din egen og hennes del, er å sette deg selv i litt whatever-modus. Vær likegyldig til det hele.. Flørt med jentene rundt deg, og ha det morro. Ikke heng deg for mye opp i denne ene jenta, for hun har tydeligvis ikke hengt seg opp i deg. Vil hun noe mer, vil hun komme løpende når du slutter å bry deg. Nyt livet, og ha det gøy! Det er altfor kort til å henge deg opp i ei jente som ikke er opphengt i deg. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Etter det jeg kunne lese, så er hun rimelig klar i sin tale.. Du gjorde mye feil på veien (si hva du føler, spørre hva hun føler, spørre om du kan få lov til å komme på besøk, rompetafsing helt uten videre, osv) men skal ikke gå i detalj der. Det eneste du kan gjøre nå er å bevege deg videre. Dere er tydeligvis i den alderen der flørting og leking er på sitt mest spennende, og man ofte gjør det med alle rundt seg. Ikke legg for mye i noe av det hun gjør, men det mest effektive du kan gjøre, både for din egen og hennes del, er å sette deg selv i litt whatever-modus. Vær likegyldig til det hele.. Flørt med jentene rundt deg, og ha det morro. Ikke heng deg for mye opp i denne ene jenta, for hun har tydeligvis ikke hengt seg opp i deg. Vil hun noe mer, vil hun komme løpende når du slutter å bry deg. Nyt livet, og ha det gøy! Det er altfor kort til å henge deg opp i ei jente som ikke er opphengt i deg. Helt enig. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jepp kjør på med whatever mode. la hun få tid til å la ting surre litt rundt i hodet osv. og ikke virk desperat Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ignorer henne selv, og se hva som skjer Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_* Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Nå har jeg gjort det igjen. Vi kranglet litt, hun kalte meg ting. Og jeg gikk i whatever modus, skal si dere at det funket lite bra. Hun blokket meg, slettet meg fra facebook og sånt, og ville ikke snakke med meg igjen. Jeg da, som var helt fortvilet, og sendte en meldning at jeg beklaget på alt som skjedde. Også sa hun at hun likte meg, jeg ble dog oversaket. Og prøvde å bli venn igjen. Og det klarte jeg. Men nå føler jeg liksom ikke at hun liker meg, alltid meg som tar opp kontakten og sånt. Jeg skal prøve å sette meg inn i whatever modus til vi begynner på skolen igjen. Så det ikke blir noe spes bråk og at jeg bare slutter å være med hun. Får se hvordan det går, og fra nå skal jeg prøve ligge lavt, ikke starte en samtale eller no sånt. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 det hjelper ikke å kjøre whatever mode om dere krangler, bare gi mer eller mindre faen framover nå, la hun prate til deg. og fram til hun gjør noe så tar du bare å slapper helt av. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Du virker helt desperat etter henne og lite kul, ignorer henne totalt, ikke ta opp kontakten eller svar før hun endrer attitude. Om hun går tilbake til å leke med følelsene dine så ignorerer du henne igjen. Aldri gi respons til sånne jenter. De får en eller annen emosjonell nytelse ved å gjøre et rot ut av alt rundt dem, det lover jeg deg. Det hørtes ikke noe artig ut fra din side. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) ups, feil tråd. Slett. Endret 8. oktober 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_* Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Problemmet er at jeg ikke kan igonere henne nå. Fordi jeg har nettopp blitt venn med hun igjen, og hvis jeg da ikke vil snakke med henne, så vil hun tro at jeg er en pyskopat. Så iden min er egentlig at jeg ikke snakker til hun, men hvis hun snakker til meg prøver jeg å være så høffelig som mulig og ikke komme med dume komentarer. Så får vi se hvordan det går. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Problemmet er at jeg ikke kan igonere henne nå. Fordi jeg har nettopp blitt venn med hun igjen, og hvis jeg da ikke vil snakke med henne, så vil hun tro at jeg er en pyskopat. Så iden min er egentlig at jeg ikke snakker til hun, men hvis hun snakker til meg prøver jeg å være så høffelig som mulig og ikke komme med dume komentarer. Så får vi se hvordan det går. Jeg hadde en lignende situasjon for et par måneder siden. En irriterende jente som bare turde å snakke til meg på msn. Hun lekte også med følelsene mine, og når hun ikke turde å se meg i øynene på skolen, ble jeg så irritert at jeg var rett og slett kald mot henne når hun prøvde å snakke til meg på msn, uansett om hun var sint eller glad. Nå snakker hun ikke med meg lengre (men hun prøver iblant - jeg forholder meg enda kald, det har jeg lært etter mange "tilbakefall" med slike jenter som egentlig bare bryr seg om seg selv og ikke har anstendigheten til å være ærlig eller normal!). Endret 9. oktober 2009 av Narsissisten Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Nå har jeg gjort det igjen. Vi kranglet litt, hun kalte meg ting. Og jeg gikk i whatever modus, skal si dere at det funket lite bra. Hun blokket meg, slettet meg fra facebook og sånt, og ville ikke snakke med meg igjen. Jeg da, som var helt fortvilet, og sendte en meldning at jeg beklaget på alt som skjedde. Også sa hun at hun likte meg, jeg ble dog oversaket. Og prøvde å bli venn igjen. Og det klarte jeg. Men nå føler jeg liksom ikke at hun liker meg, alltid meg som tar opp kontakten og sånt. Jeg skal prøve å sette meg inn i whatever modus til vi begynner på skolen igjen. Så det ikke blir noe spes bråk og at jeg bare slutter å være med hun.Får se hvordan det går, og fra nå skal jeg prøve ligge lavt, ikke starte en samtale eller no sånt. Blokkeringen, slettingen, og "jeg vil ikke snakke med deg" var en test fra hennes side for å se om hun fortsatt hadde kontrollen på deg. Noe hun fikk bekreftet da du la deg på bakbeina med en gang og sendte henne mail og beklaget. Nå spørs det også på om du hadde noe å beklage for, men hvis du hadde din del av krangelen på det tørre, så skulle du ikke beklaget. Men nå skal det også sies at whatever-modus ikke er drittsekk-krangle-modus. Men mer at du ikke bryr deg om hva hun syns, og at du ikke er på tåhev etter henne. Men gi henne initiativet nå. La henne starte samtalene, og la henne jobbe litt for dette. Det er urimelig å kreve at du skal være den eneste som skal jobbe for å holde dette gående. Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_* Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg skulle egentlig ikke beklaget, alt startet at jeg sa til en venn av meg at jeg ikke likte henne mer, fordi hun har oppført seg så "bitchy" i det siste. Og seff sa vennen det videre til hun, og hun ble forbanna på meg. Jeg gikk da i whatever modus og sa at jeg ikke brydde meg så veldig mye om hva hun følte. Og at jeg ikke ville snakke med hun og ting som det. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Baksnakke henne + å si til henne at du ikke bryr deg om hva hun føler + at du ikke vil snakke med henne, er drittsekk-modus, ikke whatever-modus. Så der kan jeg skjønne at hun ble litt amper. Du skal ikke være drittsekk mot henne, du skal bare ikke oppføre deg som en fløtepus som hopper hver gang hun sier hopp.. Man kan ha egne meninger, og ikke godta å bli behandlet som en tøffel, uten å være drittsekk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå