slimjim1 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Hei, jeg er ute etter en løsning hvor jeg kan få tilgang til en ekstern HD via det trådløse nettverket, og da uten at jeg trenger å ha en maskin stående på. Tror det finnes noen alternativer: 1. router med USB 2. wlan adapter med USB 3. andre? Ønsker helst å kunne koble til den via internet, (fra jobb) feks via FTP. Noen som kan annbefale noen gode løsninger? Endret 7. oktober 2009 av slimjim1 Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Synology USB Station 695kr hos komplett. USB Station provides you an economic way to share external USB disk and USB printers. With additional FTP support, USB Station is ideal for budget-sensitive Home and SOHO environment. Endret 7. oktober 2009 av cruzader Lenke til kommentar
slimjim1 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Har du/noen testet denne? Funker det bra? Synology USB Station 695kr hos komplett.USB Station provides you an economic way to share external USB disk and USB printers. With additional FTP support, USB Station is ideal for budget-sensitive Home and SOHO environment. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) har ikke testet akkurat den der, men er generelt veldig fornøyd med de synology nas produktene jeg har hatt. ser cisco også har en for 2eksterne disker CISCO Network Storage Link USB 2.0 (NSLU2) til 692kr. cisco er ihvertfall kjent for solide produkter. Endret 7. oktober 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå