-iL- Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 http://ps3.ign.com/articles/103/1031274p1.html The game is coming to Xbox 360, PlayStation 3 and PC, and is scheduled for release next year. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Gleder meg, vi trenger et realistisk rally spill! Litt skeptisk til utvikleren, så dette kan gå begge veier dog. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 med en hel rallysesong og alle stages blir spillet interessant. hvis ikke kan de dra til hell.(plass i trøndelag) hvis de skal amerikanisere og simplifisere spillet så taper det på alle punkter. man lager tross alt et spill basert på wrc rally for at det skal være realistisk nært virkeligheten. Men selvsagt muligheten for forkortede sesonger med mindre stages kan da være aktuellt for "gameren" som er mindre interessert........ Troen på utvikleren av dette spillet er lik 0. Vi kommer garantert til å få "badekar opplevelsen" når vi kjører. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Skeptisk, men håper på at de klarer å levere. Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 JESS! Eg har håpa på at WRC skulle komme til XBOX 360 lenge no! Men eg håpar verkeleg at det blir så realistisk som dei andre spela har vori.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå