RBW Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Casemodding er i vinden igjen og Intel kjører i gang med en skikkelig konkurranse. Les mer Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Passer jo perfekt dette. Driver å får inn et i7 system nå og tenkte å lage en liten case-mod ut av det, men det største problemet blir vel at det er så dårlig tid, spesielt når man ikke har tid til annet enn skole på hverdagen. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hmm, ser for meg statisk lysstyring hvor downlights i en korridor dimmes etter hvor nærme man er lyskilden. Det må jeg få meg Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ble ikke direkte målbundet av premiene: http://www.intelcorechallenge.com/howitworks.cfm Lenke til kommentar
stalegjelsten Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Genialt konsept av Intel. For å være med konkurransen må man jo kjøpe en intelprosessor. Lenke til kommentar
Kildal90 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 synes ikke premiene er for ille. Personlig gidder jeg ikke stresse med noe spessielt med i7 systemet mitt, men blir gøy og se på hva andre finner på Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Man bygger et fullt i7 system, og får en i7 extreme i premie? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Du må jo gjøre noe spesielt med det da ! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Du må jo gjøre noe spesielt med det da ! La oss si det på en annen måte. Du bruker over 10 tusen kroner på et system, kanskje oppimot 20 tusen. Og premien er verdt 5 tusen? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Akkurat kjøpt inn i7 system og betalte kun 3650,- (X58, 920, 6gb) Desutten tviler jeg på at mange kjøper inn nytt system bare for å delta i konkurransen med mindre de var like ved å kjøpe nytt uansett. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Du må jo gjøre noe spesielt med det da ! La oss si det på en annen måte. Du bruker over 10 tusen kroner på et system, kanskje oppimot 20 tusen. Og premien er verdt 5 tusen? Ja? Da har du nå fått deg noe gratis uansett, bedre enn ingenting Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Etter å ha lest kommentarene, virker det nesten til at vinneren må bruke ENDA mer penger på et nytt core i7 system (minus CPU) etter seieren? Ille... (Smart av Intel?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå