Vidarhp Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) VET IKKE OM DET ER PÅ RIKTIG PLASS!! Kan noen fortelle meg hvordan jeg kan modde pcen min til å bli noe liggnende dette her ? Jeg har windows7. Teksten helt øverst er egne mappe som du kan trykke på. Tusen takk får respons ! Endret 7. oktober 2009 av Vidarhp Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ser ut for meg som om han bare har erstattet ikonene til de forskjellige programmene. Lenke til kommentar
Vidarhp Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Ser ut for meg som om han bare har erstattet ikonene til de forskjellige programmene. Sa meg fint lite. Kan du forklare hvordan ? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Du tegner et bilde i for eksempel photoshop, og eksporterer det til et .ico bilde(det finnes gratis plug-ins for dette på nettet), høyreklikker på programikonet, velger properties, og choose icon eller hva det enn heter. Han bruker også et eller annet Windows Theme for Vista Basic. Det finnes også egne programmer for å lage slike. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå