SirHartge Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Deilig å være røykfri snart tenker jeg. Luktesansen kommer tilbake, slipper klær som STINKER røyk. usj Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Har ikke begynt å røyke engang... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Hvis du er røykfri også om 3-4 mndr kan du gratulere deg selv, de fleste tilbakefall skjer innen den perioden. Hilsen en med Ph.d innen røykeslutt & sprekker. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 ingenting er som ti festrøyk 8) *kremt*spy*kremt* Lenke til kommentar
guom Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Jeg kjenner to som har sluttet å røyke, og de hadde det jævlig de 6 første månedene, så klarer du deg uten i et halvt år, er du røykfri. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 gratulerer det er et meget klokt valg off topic: ecthelion er det det vite tårnet i Ringenes herre? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Fest røykin er fett. Selv har eg skrudd ned røyk per dag til 3røyk om dagen. Noe som er meget bra. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Fest røykin er fett. Selv har eg skrudd ned røyk per dag til 3røyk om dagen. Noe som er meget bra. Men du blir ikke noe sunnere av den grunn, hvis det er det du tror... Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Åssen går det nå a? Du har vel ikke gitt etter suget av en røyk? Glad jeg ikke røyker! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Bra b-real! Jeg er stolt av deg din lille nordnorske fisk. ;----P Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Tomat-Ulf, har b-real røyket de siste årene som du vet? Isåfall sluttet han aldri i 2003. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Bra tiltak B-real Jeg er jævlig glad for at jeg ikke røyker for da måtte jeg bruktew både tid og penger på det. Og tid og penger er noe jge virkelig trenger Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg har bestemt meg.. Jeg skal slutte å bumpe. Fra nå av blir det bare fest-bumping! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Røykeperongen på jobb. mmm...røyk. 8886214[/snapback] :---p Edit: Serveren din er bra ustabil, b-real. Endret 26. juni 2007 av Jooakim Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Det er bra! Røyking er en uting! Endret 26. juni 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Så ikke at tråden var så gammel.. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Så ikke at tråden var så gammel.. 8949389[/snapback] Ikke jeg heller Overdox bumpa ca. 3 år Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) 8948989[/snapback] Haha retter en mod sin tråd 2003 ftw! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg