Gå til innhold

Jeg har bestemt meg...

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke planer om å røyke resten av livet, heg røyker forholdsvis lite, men på fest blir det meget mye mer røyking, jeg kan ikke forestille meg en fest uten røyk, eller en sommer i båt + pils + holme med engangsgrill uten røyk, jeg klarer bare ikke å tenke meg at det kan bli bra, men men

Lenke til kommentar
:woot: dette blir bare bedre og bedre..

Hm, hva du mena?

[veldig offtopic]

PeNtA: Jeg skal gå på Maritime neste år, finnes det en studentby eller lignende i Arendal? Leilighets-/hybelanlegg beregna for studenter? Á la Fantoft Studentby i Bergen

[/veldig offtopic]

Lenke til kommentar
:woot: dette blir bare bedre og bedre..

Hm, hva du mena?

[veldig offtopic]

PeNtA: Jeg skal gå på Maritime neste år, finnes det en studentby eller lignende i Arendal? Leilighets-/hybelanlegg beregna for studenter? Á la Fantoft Studentby i Bergen

[/veldig offtopic]

nei..ehm.. tenkte på at hr. enaasen skal slutte å røyke, og dessuten har lovet meg å shave hodet.. ehm..snart.. mm :oops: :roll:

maritime jasså! åssen linje?

studentby? :lol: vet hvor stor arendal er eller? sorry.. ikke no stydentby i milevis omkrets her! ellerno.. nærmeste blir nok kr.sand.. hvis det er no der.. finn deg en billig liten leilighet rundt sentrum du :yes:

Lenke til kommentar

Jeg tvilte egentlig sterkt på det, men måtte bare forhøre meg, tenkte kanskje det var et eller annet siden det er to skoler der... :roll:

Skal gå VK1 IKT-driftsfag, går VK1 Salg og Service på møglestu nå, er så forbanna lei av denne linja :grumpy:

Kan jeg ikke flytte inn hos deg? :woot::p

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke på "sjel" man har en hjerne som inneholder masse info, det er denne informasjonen som bestemmer hvem vi er, og gjør oss til det mennesket vi er, når vi dør, så dør hjernen, ingen sjel med englevinger flyr til himmelen

Edit: Hjerne, ikke gjerne :oops:

Lenke til kommentar

og dessuten har lovet meg å shave hodet.. ehm..snart..

Shave ballene da?

hehe.. jeg kanke forandre hele han på en gang.. gi meg nå litt tid så skal jeg fikse han slik jeg vil :lol:

Cerveza: hahaha!! jo sure! du kan få bo i gangen! don't mind the dead spiders.. heh.. :roll:

Lenke til kommentar
Alle som røyker har en svak sjel !  :yes:

Og det har du også som ikke tør å slutte å puste oksygen...Ffs..."Svak sjel".

Det er det tåpeligeste jeg har hørt fra deg i år Dr.X

Vi trenger oksygen for å leve, men tobakk er bare gift som ødelegger helsa vår. Så ja, man er et svakt menneske hvis man ikke klarer å slutte. Jeg synes ikke synd på de som prøver å slutte å røyke, er man med på leken osv ;)

Lenke til kommentar

Cerveza: hahaha!! jo sure! du kan få bo i gangen! don't mind the dead spiders.. heh..  :roll:

Okay, er det plass til utslagbar seng og en stasjonær PC der? 100,-/mnd inkl vann/strøm (mat?!) så har du en jævel i gangen etter sommeren :p :-?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...