Gå til innhold

Surrogates - Bruce Willis tilbake i ny sci-fi film

Myst

Anbefalte innlegg

Så tilfeldgivis reklamen for denne på TV igår og syntes den så ganske spennende ut.

Surrogates - IMDB

Plot: Set in a futuristic world where humans live in isolation and interact through surrogate robots, a cop (Willis) is forced to leave his home for the first time in years in order to investigate the murders of others’ surrogates. (Fra IMDB)

Trailer:

Må si den ser ganske heftig ut og med klar inspirasjon hentet ut fra I, robot. Er nå en stund siden jeg så Bruce i nye filmer, og tviler på at han vil skuffe.

Gleder meg hvertfall nå til helga hvertfall.

Noen som allerede har sett den og har noen tanker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg så den forrige lørdag på kino og syns den var middelmådig. Konseptet er teit og utførelsen likeså. De vanlige klisjeene kommer som falske perler på en knotete snor, og jeg blir aldri dratt inn i fiksjonen, med unntak av en jaktscene der Brucern hopper og spretter litt. Filmen prøver vel å være en kritikk mot WoW og sånt, men det hele blir for tilgjort og lite engasjerende. 5/10

Lenke til kommentar
Stusser litt over denne. I skrivende stund er snittet på 6.6, noe som er en grei til god karakter. Middelmådig for meg er under 6 :)

Min erfaring er at de aller fleste nye filmer synker i snitt på IMDB etterhvert som ukene går (jeg mener at Surrogates var oppe på sjutallet for litt over en uke siden). Så utifra det forventer jeg at karakteren vil stabilisere seg nærmere 6-tallet og dermed ende opp som middelmådig.

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...