Villa_Sempre Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hallo. Jeg har en pc her som skulle hatt oppdatert skjermkortet. det står ikke navn på den, og du finner ikke navn i systeminformasjon. Jeg har også prøvd SIW, men det funker heller ikke. Eneste navnet jeg får fram er "Standard VGA Graphics Adapter" Kjett og spille 1.6 på software option med 16 farger... Jeg er ganske sikker på at det er et asus skjermkort. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 er vell ikke verre enn og åpne pcn så se på kortet? evnt om laptop google den nøyaktige modellen som står under maskinen. Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Prøv GPUZ, Legger ved en link HER! Lenke til kommentar
Villa_Sempre Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Takk for svar, prøver ut GPUZ nå. Men det står ingenting på skjermkortet, og det er en stasjonær pc. Lenke til kommentar
Villa_Sempre Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Takk for svar, prøver ut GPUZ nå. Står bare standard VGA graphics adapter her også... Men nå veit e ihvertfall at det er et 512mb ASUS skjermkort Lenke til kommentar
PerB Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Siden det er en stasjonær maskin vil jeg anbefale deg å skru opp maskinen og lese modellinfo som står oppført på skjermkortet. Asus har mange skjermkort og for å finne riktige drivere er du avhengig av modellbetegnelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå