Kurt Grusom Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hei. Kjøpte meg en miniPC for en stund tilbake, og installerte alt jeg trengte og litt til. I den forbindelse ble det også installert diverse security-ting og tang, og jeg lurer på om det er medvirkende til min pc's trege oppstart nå om dagen. Så hva trenger jeg egentlig? Jeg er en fornuftig surfer og vet hva jeg skal holde meg unnå på nett, hvi det er til hjelp. Pr. dags dato har jeg; Ad-Aware ZoneAlarm Free AVG Antivirus Free CCleaner Hadde også SuperSpywareBlaster free, men avinstallerte denne. Trenger jeg alle de tre øverste programmene? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ett antivirus-program holder. Lenke til kommentar
Atiks Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Det du trenger er anti spyware, antivirus og brannmur tror jeg holder. Anbefaler egentlig ikke AVG for den beskytter ikke mot rootkit. Endret 7. oktober 2009 av snippern Lenke til kommentar
.V. Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det kommer helt an på hvor idiotsikker pcen må være. Det burde holde med 1 stk bra antivirus (f.eks. Nod32); men om du har en tendens til å klikke på ting du ikke burde klikke på, så trenger du nok litt mer... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Greit oppsett: Avira Malwares Anti-Malware byte / SuperAntiSpyware (kanskje pro) Comodo Internet Firewall. Vel, du kan jo kjøre gratis også: AVG 9.0 free En elller annen free brannmur Malwares Anti-Malware byte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå