Thorbørn Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hei, har dette kameraet med 18-55 linsa som følger med vis du ikke ber om noe annet.. Men, skal selge det nå etter å ha hatt det i ganske nøyaktigt 1 år (7700 bilder) Hvor mye bør jeg selge det for? (kjøpte det for 6000) Lenke til kommentar
fototim Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Hei, har dette kameraet med 18-55 linsa som følger med vis du ikke ber om noe annet.. Men, skal selge det nå etter å ha hatt det i ganske nøyaktigt 1 år (7700 bilder) Hvor mye bør jeg selge det for? (kjøpte det for 6000) Hva du kjøpte dette for er ikke relevant for prisfastsetting. Endret 7. oktober 2009 av k-ryeng Fjernet spørsmål om annonsestatus. Lenke til kommentar
Thorbørn Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) [Fjernet av administrator] Dersom jeg bør poste spørsmålet mitt et annet sted, gjør jeg det (jeg er ny her) Endret 7. oktober 2009 av k-ryeng Fjernet kommentar om annonsestatus. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 nei, jeg prøver ikke å få det til å se ut som en annonse! spør om vei ledning eller tips. jeg skriver hva jeg kjøpte det for så det muligens blir lettere å komme med et relevant svar.Bruktprisene varierer en del, men jeg vil tro du kan få ca 2500 kr for kameraet ditt fremdeles. Som fototim skriver - hva du kjøpte for er ikke relevant på noen måte, fordi nyprisene varierer så mye gjennom kameraets levetid. Dersom man fremdeles fikk tak i K200D nytt, ville dagens nypris være relevant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg