Palme Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg skal invistere i ny forsterker. Har bestemt meg at jeg vil kun ha en stereo forsterker med to utganger da jeg kun har tenkt å bruke to høytalere. I tillegg må den ha HDMI tilkobling. Gjerne SPDIF inngang også. Noen som kan gi noen gode forslag? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Er egentlig ganske lite utvalg i stereo receivere med slike muligheter, kommer ikke på en i farten (men det finnes sikkert). Mest vanlig med surround receivere til slikt. Lenke til kommentar
Zeonid Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Usikker på om dette finnes, og om det gjør det må du nok veldig langt opp i pris! Sats på en vanlig stereoforsterker med optisk inngang, evt en surroundreciver som er bra på musikk og har godt med krefter. Hvilket budsjett har du? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Har egentlig kommet til ro med at det ikke er noe særlig marked for dette. Har dog sett litt på denne, men har ikke bestemt meg. Alternativet er jo selvsagt en surround reciver og bare bruke den i stereo-mode, selv om jeg virkelig hadde foretrukket en elegant stereoforsterker som klarer å prossesere mine diverse digitale signaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå