citronen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg vurderer nå behovet for å kjøpe meg en .22-rifle. Mine krav: - Lite vedlikehold - Semi-automat - Lav pris, men pålitelig Derfor har jeg sett meg ut denne, på www.jaktdepotet.no (pdf-katalogen, nederst side 25) I annonsen står det: " 1/2 automatisk mekanisme. Blånert låskasse. Tungt 51 cm løp. Syntetisk stokk. 10 skudds løst magasin. Komplett pakke med 4x32 kikkert og montasje inkl. i prisen". Prisen er da kr. 2250 Spørsmålet er om jeg ikke skal slenge på noen hundrelapper ekstra, og få kjøpt meg en lyddemper i samme slengen. Regner ikke med at løpet er gjenget for det, men det er så absolutt en fordel å være herr lydløs, på sjøfugljakt. Noen innspill? Jaktdepotet reklamerer også med et pakketilbud (venstre side 24 i pdf-katalogen) hvor det inngår Nikko Stirling 3-9x40, Parker Hale lyddemper og gjenging + montasje. Lenke til kommentar
Rona Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ruger 10/22. Ingen over, ingen ved siden! Savagen er sikkert et godt våpen, men ingenting slår Ruger når det gjelder tilbehør, ekstrautstyr, ombyggingsmuligheter og deletilgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå