tinno Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Halo 3 lar meg ikke spille alle online modene selvom jeg har de nødvendige map packene (Cold storage map, Heroic map pack, Legendary map pack) Jeg har prøvd å slette de og laste de ned på nytt igjen, men funket ikke. Noen som har noen idé til hva det kan være, og hva jeg kan gjøre? takk på forhånd! -tinno Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Har du heile Mythic map pack( Halo ODST ) Lenke til kommentar
tinno Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 nei må jeg ha den også? det er den som koster 800 ms points? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 nei må jeg ha den også? det er den som koster 800 ms points? Mythic map pack består av 6 maps ( 3 som du kan laste ner og 3 som er på halo ODST discen) eg trurr kanskje du må ha halo ODST for å spille alle game modsa. Lenke til kommentar
tinno Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 så det du sier er at jeg må kjøpe Halo ODST OG laste ned Mythic Map Pack til 800 ms p? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 så det du sier er at jeg må kjøpe Halo ODST OG laste ned Mythic Map Pack til 800 ms p? nei, viss du kjøper HALO ODST får du alle map packene med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå