Minus Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hei! Prøvde å komme på et morsomt navn på tråden, om noen har et som er bedre er det bare å foreslå. Uansett, tenkte vi kunne dele erfaringer og gleder fra bowlingverden i denne tråden. Også kjøpsråd, spilleråd osv kan diskuteres her. Starter jeg da: Har som jeg skrev i bowlingscore-tråden nettopp fått interesse for denne morsomme og svært sosiale sporten. Lurer litt på det å kjøpe eget utstyr, men etter samtale med ansatt på den lokale bowlinghallen er det enda litt dyrt. 2500,- for kule 500-1000,- for sko 500,- for bag I tillegg kommer sikkert andre saker som pusseveske-, skinn og greier. Lønner det seg å kjøpe kule på nett kanskje? Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Etter et par søk på google, så fant jeg priser på bowlingkuler fra 1200-3000kr, hovedsaklig lå de på 2500-3000 kr. Kommer jo selvfølgelig mye ann på kvaliteten på kulen og designet.... Lenke til kommentar
Minus Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Design har jeg ikke egentlig kommet til å brydd meg om, så lenge den ikke er rosa. Men hvordan finner jeg ut hvilke kuler som er bra? Er det noen spesielle merker jeg burde gå etter? Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Design har jeg ikke egentlig kommet til å brydd meg om, så lenge den ikke er rosa. Men hvordan finner jeg ut hvilke kuler som er bra? Er det noen spesielle merker jeg burde gå etter? For å være helt ærlig, så har jeg ikke peiling på bowling, men du kan nu kikke litt på denne nettbutikken Lenke til kommentar
IbizaTDIextreme Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Ikke det at jeg er noen ekspert Men ville kjøpt kule i en hall hvor dem har peiling. Kule skal tilpasses fingrenen/handen. Blir ikke lett over nett. Finnes billig kuler rundt 1000 kroner. Kjøpte selv kule for noen år siden, men har først nå egentlig tatt opp bowlingen. Poengene raser ned i starten, men drar oppover igjen når man behersker kulen og lærer teknink. Men til tider kan det være veldig frustrerende Men øving og øving og ø.... er stikkord.. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Det er ikke ALLE haller som har proshop som har peiling heller.. - Teamtuba.se - har en slags gjestebok hvor du kan spørre spørsmål, dem er meget flinke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå