Fredr1ik Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hei ! Skal det være anti-freeze på min scooter som er vannavkjølt ? Trenger tips !!!! Fredr1ik Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 50/50 vann/kjølevæske året rundt. Kjører du uten kjølevæske vil sylinderen ruste, vannet vil fryste som gjør at bla. sylinderen sprekker og du må ha ny. Lenke til kommentar
Fredr1ik Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 50/50 vann/kjølevæske året rundt. Kjører du uten kjølevæske vil sylinderen ruste, vannet vil fryste som gjør at bla. sylinderen sprekker og du må ha ny. Takker for svar Lenke til kommentar
LAgino Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 50/50 vann/kjølevæske året rundt. Kjører du uten kjølevæske vil sylinderen ruste, vannet vil fryste som gjør at bla. sylinderen sprekker og du må ha ny. Takker for svar Vil det si at når jeg skal fylle opp på min Gilera Runner, så trenger jeg 50% vann og 50% kjølevæske? Kan jeg fylle dette manuelt sånn som jeg gjør med bensin/olje, eller er det nor vanskligere enn det? Lenke til kommentar
RMX02 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Vil det si at når jeg skal fylle opp på min Gilera Runner, så trenger jeg 50% vann og 50% kjølevæske? Kan jeg fylle dette manuelt sånn som jeg gjør med bensin/olje, eller er det nor vanskligere enn det? Du blander bare frostvæsken med vann, f.eks i en flaske/kanne og rister litt. Så er det bare å fylle på. Lenke til kommentar
LAgino Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Vil det si at når jeg skal fylle opp på min Gilera Runner, så trenger jeg 50% vann og 50% kjølevæske? Kan jeg fylle dette manuelt sånn som jeg gjør med bensin/olje, eller er det nor vanskligere enn det? Du blander bare frostvæsken med vann, f.eks i en flaske/kanne og rister litt. Så er det bare å fylle på. Okei, men ikke vanlig vann? Hørt man må ha batteri vann jeg, så det ikke skal ruste eller noe.. lett å koble ut kjølevæske slangen fra motoren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå