Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøleveske på scooter ? :d

Fredr1ik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
50/50 vann/kjølevæske året rundt.

Kjører du uten kjølevæske vil sylinderen ruste, vannet vil fryste som gjør at bla. sylinderen sprekker og du må ha ny.

Takker for svar :thumbup:

Vil det si at når jeg skal fylle opp på min Gilera Runner, så trenger jeg 50% vann og 50% kjølevæske? Kan jeg fylle dette manuelt sånn som jeg gjør med bensin/olje, eller er det nor vanskligere enn det?

Lenke til kommentar
Vil det si at når jeg skal fylle opp på min Gilera Runner, så trenger jeg 50% vann og 50% kjølevæske? Kan jeg fylle dette manuelt sånn som jeg gjør med bensin/olje, eller er det nor vanskligere enn det?

Du blander bare frostvæsken med vann, f.eks i en flaske/kanne og rister litt. Så er det bare å fylle på.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du blander bare frostvæsken med vann, f.eks i en flaske/kanne og rister litt. Så er det bare å fylle på.

Okei, men ikke vanlig vann? Hørt man må ha batteri vann jeg, så det ikke skal ruste eller noe..

lett å koble ut kjølevæske slangen fra motoren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...