Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Spm. angående seksuell tiltrekning

Kitteh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da vil jeg si at han er det :) (ikke vondt ment, men å gå første VGS som 20 åring sier litt :p)
Egentlig ikke. Du vet ingenting om omstendighetene. Fattern var vel 23 da han gikk yrkeskolen i sin tid.

True. Kan jo hende han har bakgrunn innen gjengkriminalitet og det som verre er :hmm: Unnskyld L4r5, your word is the law!

Lenke til kommentar
....men det er jo ikke til å komme forbi at personen _mest sannsynligvis_ er en superdust.

Joda, er ganske enkelt å komme forbi det. Som nevnt tidligere så er det mange ting som kan gjøre at han går grunnkurs nå, ting du ikke har peiling på.

Er det noe spesiel grunn for at du må rakke ned på alt i alle trådene både her og på samliv og relasjoner-delen av forumet?

Lenke til kommentar

Gjør noe vilt, ta han med på skoledassen i mat-friminuttet.

Litt mer realistisk så kan du jo forsøke å opprette kontakt via felles bekjente, møte ham på en fest begge er invitert til, chatte litt på facebook eller msn osv osv. Synes ikke folk bør være så dømmende med aldersforskjellen her... Han kan godt være på likt nivå med deg sånn mentalt-sett.

Lenke til kommentar
....men det er jo ikke til å komme forbi at personen _mest sannsynligvis_ er en superdust.

Jeg gikk i klasse med en som var 19 eller 20 når jeg begynte i GK. Og det var ikke verre enn at han hadde gått yrkesfaglig, og jobbet som snekker noen år før han fant ut at han heller ville gjøre noe annet.

Lenke til kommentar
Er han mentalt hemmet siden han er tyve å går i klassen din?

Det er noe som heter å ombestemme seg, kanskje han ikke ville bli bilmekaniker alikevel og vil heller satse på å bli gynekolog. Kanskje han har jobbet? Kanskje han har vært i militæret?

Selv skal jeg tilbake på skolebenken i ett år neste høst; gruer meg allerede.

Lenke til kommentar

Takk for råd og forslag.. :)

Er ganske sjenert, men sist gang jeg sjekket hadde jeg litt sjarm da :p

Er han mentalt hemmet siden han er tyve å går i klassen din?

Det er noe som heter å ombestemme seg, kanskje han ikke ville bli bilmekaniker alikevel og vil heller satse på å bli gynekolog. Kanskje han har jobbet? Kanskje han har vært i militæret?

Selv skal jeg tilbake på skolebenken i ett år neste høst; gruer meg allerede.

Gruer du deg blir alt bare verre :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...