Sameboe Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Er han mentalt hemmet siden han er tyve å går i klassen din? Nei, han er ikke det, beklager å måtte skuffe deg. Han har droppet ut noen ganger, tror jeg. Da vil jeg si at han er det (ikke vondt ment, men å gå første VGS som 20 åring sier litt ) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Da vil jeg si at han er det (ikke vondt ment, men å gå første VGS som 20 åring sier litt )Egentlig ikke. Du vet ingenting om omstendighetene. Fattern var vel 23 da han gikk yrkeskolen i sin tid. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Da vil jeg si at han er det (ikke vondt ment, men å gå første VGS som 20 åring sier litt )Egentlig ikke. Du vet ingenting om omstendighetene. Fattern var vel 23 da han gikk yrkeskolen i sin tid. True. Kan jo hende han har bakgrunn innen gjengkriminalitet og det som verre er Unnskyld L4r5, your word is the law! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ikke vær så fordømmende nå, Sameboe. Det kan være en milliard grunner til at han går i førsteklasse på VGS nå, og ikke for fire år siden. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ikke vær så fordømmende nå, Sameboe. Det kan være en milliard grunner til at han går i førsteklasse på VGS nå, og ikke for fire år siden. Jeg la meg jo nettop langflat Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Langflatheten din var gjennomsyret av ironi? Men det er greit, jeg aksepterer nedleggingen din. Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 ....men det er jo ikke til å komme forbi at personen _mest sannsynligvis_ er en superdust. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 ....men det er jo ikke til å komme forbi at personen _mest sannsynligvis_ er en superdust. Joda, er ganske enkelt å komme forbi det. Som nevnt tidligere så er det mange ting som kan gjøre at han går grunnkurs nå, ting du ikke har peiling på. Er det noe spesiel grunn for at du må rakke ned på alt i alle trådene både her og på samliv og relasjoner-delen av forumet? Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 En million grunner kan det kanskje være ja. Men, som reklamen en gang i tiden sa, det enkle er ofte det beste. Grunnen er nok med andre ord enkel: Han er en slask. Lenke til kommentar
Balsature Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Gjør noe vilt, ta han med på skoledassen i mat-friminuttet. Litt mer realistisk så kan du jo forsøke å opprette kontakt via felles bekjente, møte ham på en fest begge er invitert til, chatte litt på facebook eller msn osv osv. Synes ikke folk bør være så dømmende med aldersforskjellen her... Han kan godt være på likt nivå med deg sånn mentalt-sett. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 ....men det er jo ikke til å komme forbi at personen _mest sannsynligvis_ er en superdust. Jeg gikk i klasse med en som var 19 eller 20 når jeg begynte i GK. Og det var ikke verre enn at han hadde gått yrkesfaglig, og jobbet som snekker noen år før han fant ut at han heller ville gjøre noe annet. Lenke til kommentar
MaCh Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Er han mentalt hemmet siden han er tyve å går i klassen din? Det er noe som heter å ombestemme seg, kanskje han ikke ville bli bilmekaniker alikevel og vil heller satse på å bli gynekolog. Kanskje han har jobbet? Kanskje han har vært i militæret? Selv skal jeg tilbake på skolebenken i ett år neste høst; gruer meg allerede. Lenke til kommentar
Kitteh Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Takk for råd og forslag.. Er ganske sjenert, men sist gang jeg sjekket hadde jeg litt sjarm da Er han mentalt hemmet siden han er tyve å går i klassen din? Det er noe som heter å ombestemme seg, kanskje han ikke ville bli bilmekaniker alikevel og vil heller satse på å bli gynekolog. Kanskje han har jobbet? Kanskje han har vært i militæret? Selv skal jeg tilbake på skolebenken i ett år neste høst; gruer meg allerede. Gruer du deg blir alt bare verre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg